PDA

Vis full versjon : Raskere sliten allerede....

nero
10-10-2002, 14:27
Hei!
I dag er jeg hjemme fra jobben..med litt forkjølese og halsondt!
Merker at jeg blir fort sliten for tiden(litt grunnet forkjølelsen)bare av å gå opp trappa til 2etg.i normalt tempo får det til å svimle littegrann for meg. :gal2:

Noen andre!?

Klem nero og nurket 9+2:baby:

Gobo
10-10-2002, 14:37
Leste akkurat at "lunger, nyrer og hjerte må arbeide hardere enn før, fordi blodmengden som sirkulerer i kroppen din øker" - bare det å få på minsten alt parktøyet i formiddag resulterte i at mor måtte ned i knestående og ta noen dype åndedrag før hodet og hjertet føltes normalt igjen... Vær forsiktig i trappa - vi vil vel ikke ha noen stygge fall, vil vi vel??

nero
10-10-2002, 14:38
Neida......Jeg skal begynne å gå litt saktere i trappa:D og tenke på at jeg VIRKELIG ER GRAVID og kanskje senke tempoet littegrann:p

Klem nero og nurket 9+2:baby:

Gizmo
10-10-2002, 15:08
Godt å høre det er flere som sliter med trapper. .:o
Jeg trener litt nå, selv om trøttheten gjør at det blir trening kun mandager. Onsdager er jeg overtrøtt allerede.

Håper det blir bedre nå med 25% sykemelding. Hadde mere overskudd i går enn jeg har hatt på flere uker.

Har hørt at slitenheten er størst til å begynne med og så når det nærmer seg slutten.

Nøtteliten
10-10-2002, 15:44
og litt redd for å bli en slappfisk som ikke gjør noe men bare ligger på sofaen og er kvalm...men jeg tror jeg kan være rolig en stiund til - merker at trapper (og ja vi har mange av dem i huset) er litt tyngre og særlig kjappe endringer (småløpe opp trappa som jeg alltid gjør gir meg hvalross pust!)

Tror for min egen del av denne slitenheten kommer av at jeg er konstant trøtt og kvalm og så snart det gir seg håper jeg at jeg kan få litt overskudd til de raske turene og få kroppen i bedre form enn den er nå i hvertfall!
Hjertene og lungene våre blir vel spreke de da sånn som de trener seg nå!

Nøtteliten