prinsessa
10-10-2002, 14:49
Hei alle sammen!
Syns alle her inne er trøtte, slitene og kvalme. Men ikke denne jenta nei!!
Har aldri vært i så bra form jeg som jeg er nå.
Denne uka her har jeg stått opp før vekkerklokka og trena før jeg skal på jobben, på en sånn gåmaskin. + at på mandag svømte jeg 1000 m og i en time.
Jeg er lys våken og glad og fornøyd hele tiden alt er bare topp!!
I dag skulle jeg på etterlegta UL men tror dere ikke at legen var syk da!!
Så nå må jeg vente til tirsdag.
Er nemlig litt bekymra også siden jeg er så frisk og rask. Så på tirsdag får jeg se om det er noen der inne, krysser fingrene. Alt jeg kjenner til er ømme pupper og noen dager forrige uke var magen oppblåst.
Har vært å snoka litt på barneavd. til HM også, er jo så mye nydelig der da men har vært flink å ikke kjøpt noe.
Har bare kjøpt "På vei" på Gro Nylander, kjempefin bok som jeg anbefaler på det sterkeste.
Dere får nok en rapport fra meg etter UL på tirsdag (kanskje onsdag)
klem prinsessa 7+3
Syns alle her inne er trøtte, slitene og kvalme. Men ikke denne jenta nei!!
Har aldri vært i så bra form jeg som jeg er nå.
Denne uka her har jeg stått opp før vekkerklokka og trena før jeg skal på jobben, på en sånn gåmaskin. + at på mandag svømte jeg 1000 m og i en time.
Jeg er lys våken og glad og fornøyd hele tiden alt er bare topp!!
I dag skulle jeg på etterlegta UL men tror dere ikke at legen var syk da!!
Så nå må jeg vente til tirsdag.
Er nemlig litt bekymra også siden jeg er så frisk og rask. Så på tirsdag får jeg se om det er noen der inne, krysser fingrene. Alt jeg kjenner til er ømme pupper og noen dager forrige uke var magen oppblåst.
Har vært å snoka litt på barneavd. til HM også, er jo så mye nydelig der da men har vært flink å ikke kjøpt noe.
Har bare kjøpt "På vei" på Gro Nylander, kjempefin bok som jeg anbefaler på det sterkeste.
Dere får nok en rapport fra meg etter UL på tirsdag (kanskje onsdag)
klem prinsessa 7+3