PDA

Vis full versjon : I dag har jeg vært på UL (10+1)

Tidl. bruker
10-10-2002, 14:49
Jeg har blitt gravid etter ett IVF-forsøk. Som en følge av hormonbehandlingen ble jeg ganske overstimulert. Da jeg var på UL i uke 7 hadde jeg noen digre eggposer fremdeles.
Jeg har vært litt bekymret for dette i ettertid i og med at magen fremdeles er stoor som en ballong. Derfor fikk jeg en henvising til UL idag! :D

Det var litt av en utrolig opplevelse!!! Jeg hadde ikke regnet med å se så mye liv siden jeg bare er 10+1, men "klumpen" i magen sprellet som bare det!!!!:wow::wow::wow:
Alt så fint ut, 2 armer, 2 ben, hodet og navlestreng. Det var nesten rett før jeg tok til tårene!!! Pearl-mannen var også med. Han ble også mektig imponert da det så ut som fosteret vinket til oss. :vink::vink:

Gynekologen fortalte at siden alt var så bra nå, mye liv osv..., kunne han med nesten 100% sikkerhet si at dette kom til å gå bra!!! Videre sa han dette kom det til å bli baby av!!! :D

Ellers var eggposene mine ikke så veldig store lengre, så det var jo bra. Han mente det ikke var noen grunn til å se på dem engang. Det eneste han var interessert i å se var fosteret!

Han målte fosteret til 31,7 mm. Det tilsvarte 10+1, og det er helt overens med mine egne beregninger!

Jeg skal prøve å få lagt ut UL-bildene litt senere idag!:kry::kry::kry:

Jeg har fått lagt ut de nye UL-bildene mine nå!
Legger ved linken: Nye UL-bilder (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=7018/)

Stine-mor
10-10-2002, 16:35
Spennende lesning dette,vi som har lik termin og greier :)

Mariemor
10-10-2002, 18:27
Så artig, da! 31,7mm, ja. Det begynner å bli litt da (sier jeg nå i alle fall, ler vel av meg selv om et par-tre måneder...) God følelse i alle fall! :)

Klemmer fra Mariemor og knøttet (9+4)

Tidl. bruker
10-10-2002, 23:11
Så morsomt at dere fikk se en liten "astronaut" som vinket. Jeg gleder meg så veldig til min UL, det er bare 1,5 mnd igjen.

Nøtteliten
11-10-2002, 11:08
Så flott at dere har fått se den lille babyen! Og at den vinket da...det er virkelig flott at vi kan få se det lille livet så tidlig!

Håper dere fikk med dere noen fine bilder hjem!

Gleder meg veldig til egen UL...

Nøtteliten