PDA

Vis full versjon : feber?!

Tingeling 27
07-02-2004, 21:56
hei hei alle sammen:)
bare lurer på om noen kan svare meg på noe....jeg leste litt her inne om at om man blir syk og få feber så kan det være skadelig for fosteret,og føre til sa...
da ble jo jeg selfølgelig litt engstelig,for jeg er i uke 6+2,og har vært hos mine sviger foreldre som har ligget syke av influensa.....(det er vel en uke siden) men jeg har ikke blitt syk enda(bank i bordet)
bare lurer på hvis jeg blir syk....så mister jeg bebisen min??
noen som kan berolige meg???:leiseg:

LilleFrø
07-02-2004, 22:12
Tror vel aldri jeg har lest eller hørt noe om det at det farlig for babyen om man får influensa. Verken nå eller i mitt forrige svangerskap. Men spør legen din hvis du er redd. Han/hun kan sikkert berolige deg mer enn noen annen

Tingeling 27
07-02-2004, 23:01
takk for svar...nå ble jeg lettet...syntes det var så rart,men det var faktisk her inne jeg leste det med feberen.....
koz:findag:

Tidl. bruker
08-02-2004, 00:19
Jeg var syk i 8. uke jeg, med nesten 40 i feber, men har fortsatt en liten krabat i magen min som herjer rundt om dagen ;) Men blir du syk over veldig lang tid, med høy feber så kan du jo dra til legen. I tilleg så går det ann å ta en paracet hvis du er redd for at feberen gjør ugang i kroppen din.

Spis hvitløk og appelsiner i mengder, så holder kanskje influensan seg vekk!