Vis full versjon : Jeg har et spørsmål!
smilla27
09-02-2004, 19:52
Hei dere heldige jenter som har baby i maven!
Jeg ble inseminert for 4.gang på mandag, for en uke siden. Nå har jeg mange mensmurringer og noen ganger stikkinger i maven, har hatt det i noen dager. Men det er jo for tidlig å ha graviditetstegn! Jeg håper og håper at det er frøet som graver seg godt inn i livmora, men tviler...
Noen som har opplevd dette? Håper det er det da :)
Håper på svar! :mervink:
Juli-jente
10-02-2004, 11:05
Hei Smilla
Jeg ble gravid i januar..
Jeg mener selv at jeg hadde EL et sted rundt 22. januar..
Allerede en uke etter EL begynte jeg å kjenne murringer i magen, som ble sterker og sterkere.
De ble borte rundt IKM, men har nå kommet tilbake igjen.
Dine murringer KAN være et tegn på graviditet, men det behøver ikke å være det.
Alle er forskjellige..
Men, jeg krysser fingrene for at dette er positivt for deg!!
Hei Smilla!
Jeg hadde mensmurringer 7 og 8 dager etter eggløsningen, og da jeg så fant ut at jeg var gravid tolket jeg også dette slik at jeg hadde kjent at egget "gravde seg ned" i livmora.
Håper dette betyr det samme for deg som det gjorde for meg! :lykke:
Klem fra Mistral 15+5
smilla27
10-02-2004, 17:11
Takk for svar Juli-jente og Mistral!
Ja, håper det er et tegn i retning av baby i maven... Men tror ikke det siden det er så tidlig etter EL + at jeg ble inseminert på cd 18. Ganske sent i syklusen!
Men har aldri hatt mensmurringer utenom mensen og aldri i forb. med EL, så det er jo sånn sett et "nytt" tegn for meg...
Bare det ikke er mensen som er på vei!
Gratulerer til dere begge (og alle andre) og kos dere!!!
Jeg hadde mens-murring ei god stund før den forventa mensen som aldri kom.. Husker ikke nøyaktig hvor lenge, for jeg er blant de veldig heldige som forbauset satt de og hadde blitt gravid på første syklus etter at jeg slutta med p-pillene.. Det var planlagt men ikke forventa at det skulle gå SÅ fort..
Nå krysser jeg fingre og tær for at dette er gangen din! Håper virkelig egget og sæden fant tonen og at de slår seg ned der inne! Fortsatt masse lykke til!
Jeg ble gravid i oktober og fant nøyaktig el med Persona. Det som var annerledes den gangen (jeg ble gravid) var mensmurringene som liksom aldri gav seg og de startet helt fra el og bare fortsatte og fortsatte.... Så for meg var mensmurringer et godt tegn.... håper det er det for deg også.....
Lykke til!!!
smilla27
12-02-2004, 10:28
Takk igjen for svar!
I går hadde jeg ikke murringer da, men i dag er de kommet igjen. MEN! I dag er det liksom mere mensmurringer, sånn riktig, at mensen føles som den er på vei...:sint:
Pleier å være ganske nøyaktig med 28-29 dager syklus, og det er dag 28 i dag... Kan jo være heldig bare å ha murringer og ikkeno` blødning?!! Satser på det jeg...
Ha en god dag!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.