PDA

Vis full versjon : Når begynner dere innkjøpene?

Sessa
15-08-2002, 02:37
Lurte litt på det med å kjøpe inn utstyr jeg, om dere er i gang med det eller om dere lar det vente litt.. Selv er jeg litt avhengig av å fordele utgiftene litt utover, og har ikke noe spes overtro på at noe går galt fordi om man kjøper det man trenger :D

Dimples
15-08-2002, 02:47
Hei Sessa!

Vi har termin nesten samtidig, og vi har begynnt innkjøpene så smått allerede..... Var på ferie i Danmark i sommer og der hadde de salg på baby bilstoler. Ringte hjem for å høre etter hva slags godkjenning de skal ha og det viste seg at denne stolen var godkjent i Norge (regnet nesten med det, men ville sjekke). Så vi har kjøpt bilstol vi fra 0-13 kg for 369,- kroner!!

Har også kjøpt inn noe annet småtteri (body, pysjamas, lue), og de vordene besteforeldre og tante har også kjøpt litt.

Jeg synes også det er kjekt å fordele utgiftene litt utover så ser vi noe vi trenger så ender vi vel fortsatt med å kjøpe det.

-dimples og spira 15+2

Kwistin
15-08-2002, 02:51
Jeg har en sønn på 3 år fra før.. Så det er ikke så mye utstyr jeg trenger.. Men etter ultralyd, begynner jeg og tenke på det vi trenger, og hvis det evt er en jente jeg har inni magen, må jeg finne jenteklær...

13+6

susse
15-08-2002, 02:51
Vi har ikke tenkt å kjøpe noe på en god stund enda. Har det meste fra storebror, men litt blir det vel utpå høsten( termin 24.12) Med storebror begynte vi å kjøp klær og vogn ++ ca uke 30.
Vet det er mange her som starter mye før det ! Jeg følte meg ikke komfortabel med handling før på slutten i allefall, men vi er jo alle forskjellige.:klapp:

Lykke til med nurket i magen !

klem fra Susse og lillebass 21+3