PDA

Vis full versjon : H&M Oslo

Pelen
10-10-2002, 22:14
Hei!

Noen som kan anbefale H&M butikk i Oslo som har både bra mamma-klær og baby-klær?

Pelen

IzziCreo
10-10-2002, 22:28
Den beste, synes jeg, ligger på Stortorvet (på hjørnet vis à vis Glasmagasinet). Der har de mammaklær og babyklær i 3. etg. H&M på Karl Johan har også mammaavdeling, men de har ikke så mye der som på den andre. Barneavd. er nok på samme størrelse tenker jeg.

Lykke til med shopping :)

Klem Suzie Q 32+3

puu
10-10-2002, 23:16
Stortorvet er best ;) Hvertfall på mammaklær, barneavd er jo ganske like overalt da, bortsett fra på Majorstuen, den ligger jo
litt for seg selv.. men ikke noe mer spennende av den grunn..;)
Lykke til med shopping, shopping er GØY :kidoki:

Vinga
13-10-2002, 20:48
På H&M på Mortensrud Senter Syd har de en del babyklær. Har kjøpt bl.a ull-undertøy der :) Og utvalget er tilnærmet likt for gutte- og jenteklær. Det er sjelden utplukket, og alle str. finnes der.

Mammaklær har de dessverre IKKE.... *sukk*

Jeg skal tilbake dit etter neste lønning :p

Lykke til med shoppingen og redebygging ;)

Neelie
21-10-2002, 17:15
Hva med den store flotte, relativt nye, rett ved Oslo City? Den ser da så stor og innholdsrik ut at den MÅ jo inneholde noe til oss også, eller? :)

IzziCreo
21-10-2002, 17:21
Nei, den har desverre ikke mammatøy :( Det er helt klart favoritt H&M'en min til vanlig, men som sagt - ikke noe å hente der nå i vår tilstand ;) Hvis du da ikke vil ha vanlige topper, gensere og slikt (det bruker jeg).

Klem Suzie Q 34+0