PDA

Vis full versjon : Ultralyd

nero
11-10-2002, 01:23
:D
Har fått innkallelse til ul :) tirsdag 10.12.02, kl 1300. Sykehuset Buskerud. Gleder meg masse masse til å se nurket :baby: :hjerter:
Kommer nok til å felle en tåre eller ti :gladtrist
Men det er jo kjempelenge til da.......

Klem nero og nurket 9+2:baby:

Nøtteliten
11-10-2002, 11:06
så moro! Nå er det bare å telle ned - tenker tida fram til jul kommer til å gå fort jeg! Så deilig å få vite når det er!

Jeg venter på brev fra sykehuset om de vil ha meg eller om jeg blir flyttet et annet sted...og inntil det er avklart får jeg ikke vite noe mer om UL - på tross av at jeg skraper postkassa hver eneste dag for å være sikker på at det ikke ligger et tynt lite brev igjen....

Lykke til da - og du 8 1/2 uke..og tenk så langt du er på vei da da!

Nøtteliten

Kiki2
11-10-2002, 11:21
Hei Nero,

så morsomt med timen din. Iflg. jordmor skal jeg inn til ul på samme sykehus i ca. den samme tiden - en gang mellom 7. og 15.12... Kanskje vi ses?
Hadde ikke du også termin 13.5.? Vi får bestille dobbeltrom til den tiden da :)

Stine-mor
11-10-2002, 13:33
Kiki2:Nero,Miriam og jeg har bestilt fødsel 10 mai.
Vil du være med da?
Vi kan dele et fire-manns rom ;)

Jeg har ikke fått innkallelse til UL.
Forrige gang var det så mye rot,at jeg ikke fikk UL før uke 23 :uff:

Håper ikke det skjer denne gangen :uff:

Alan
11-10-2002, 15:04
Har termin 20. mai og skal føde på BSS (eller hva det heter nå da...) men kan gjerne ta det litt tidligere, bare ikke den 17. mai...

caprice
11-10-2002, 15:39
Tipper det blir UL siste uke i november eller første i desember. Håper det blir en fin julepresang.

Forrige gang ventet og ventet jeg på brev fra Ullevål - som aldri kom. Måtte ringe og purre - og da kunne de fortelle at nei, meg hadde de ikke funnet plass til, så jeg var overført til Riksen! Kjekt om de hadde informert meg også liksom....

Ringte Riksen som etter langt om lenge fant papirene mine og sa de skulle sende inkalling i posten - som jeg fikk - på en dato som allerede hadde vært!!!

Men ting ordnet seg, og det ble UL i 18. uke, og resten av kontakten med RH var helt strålende, så dit vil jeg igjen!

Jeg var også så heldig at jeg var en av de aller første som fikk føde på det helt nye Rikshospitalet, så det var veldig flott.

Mvh

Kiki2
11-10-2002, 16:00
Stine-mor: JA, jeg vil være med på rommet. Det gjør ingenting å være litt tidlig ute i forhold til termin. Blir nok bare utålmodig uansett, jeg! Den 10.5. passer helt fint altså!

Tidl. bruker
11-10-2002, 16:09
Jeg var på UL i går (10+1). For en herlig følelse å se den lille i magen sprelle med armer og ben.
Kan nesten ikke vente til ca. uke 18 og ny UL!
Enig med deg i at det er vansklig å holde tårene tilbake når en ser hybelboeren!!! :gladtrist:
Du er heldig som har fått dato til UL allerede. Legen min mener jeg ikke er "nok gravid" , som hun sa, enda. Av den grunn kommer jeg ikke inn i "systemet" før jeg er over 12 uker på vei.
Men jeg kan vel ikke klage siden jeg allerede har vært på en UL og fått sett den lille i magen. (Fikk tidlig UL pga. overstimulering i forbindelse med prøverørsforsøk) :kry: