PDA

Vis full versjon : Lykkelig svar på morkakeprøve!

felicitas
11-10-2002, 01:46
Åh, jeg er så glad! De ringe oss i går fra Institutt for medisinsk genetikk og overbrakte gledesbudskapet! Kromosomene i det lille gullet vårt er helt normale. Endelig! Jeg har vært gjennom en dødfødsel, seks aborter og et mislykket prøverørsforsøk, på grunn av at jeg er bærer av dødelige kromosomfeil i eggcellene. Selv er jeg helt frisk, så det var et sjokk å få vite at jeg var bærer av disse kromsomfeilene (som er svært, svært sjeldne, så slapp av, kjære medsøstre!).

Nå kan jeg endelig våge å tro at vi - etter fire år med nedturer - har klart det!

Yr hilsen fra
Felicitas 11+5:p

Mater
11-10-2002, 11:39
Dette var godt å høre!
Jeg har tenkt på deg og prøvetakinga, selv om jeg ikke la inn svar på forrige melding. Dette var svært så gode nyheter, og jeg gleder meg med deg!
:)

I am
11-10-2002, 13:05
:klapp: :klapp:
Såååå glad på dine vegne! :D
Nå må du bare nyte tiden fremover!!!

:klem: fra I am

Frida
11-10-2002, 14:15
Så herlig å høre :) :) :)
Dette har dere jammen fortjent etter så mye trist.
Nå må du kose deg masse i svangerskapet :)

Stor klem fra Frida 14+6

Camelia
11-10-2002, 14:52
Så fantastisk herlig gladnyhet!!:klapp:
Sånne som deg fortjener tittelen “æresmedlem“ i klubben vår! Å prøvd i så mange år og vært igjennom så mye - endelig ser alt bra og riktig ut! Som du fortjener det!!! Gleder meg til å følge deg fremover!

:klem:

Hampus
11-10-2002, 15:37
Åhh, så herlig det må være!

Kjempeglad på dine vegne! :klapp:

Kos deg og nyt svangerskapet! :kidoki:

:findag:

12+6 i dag!

Hang
11-10-2002, 15:45
Det var godt å høre.
Deilig å kunne slappe litt av å glede seg tenker jeg.

Camomilla
11-10-2002, 19:41
Kjempebra :) :) :) Har tenkt på deg - du må ha vært fryktelig bekymret. Og når man har fått så mange trøkker som deg er det nok vanskelig å være optimistisk! Men jeg hadde en god følelse for deg, og jammen stemte den ikke :D Kjempeglad på dine vegne; endelig skal alt strevet ditt belønnes med en baby. Jeg blir helt rørt, jeg... :gladtrist

Stor klem fra Camomilla

Vianne
11-10-2002, 23:57
Det var kjempegodt å høre, har tenkt på deg etter den forrige meldingen!

:klapp:

mammami
14-10-2002, 13:18
Så flott, felicitas - jeg kan tenke meg at du er lettet og glad (for å underdrive litt; det finnes antagelig ikke ord som er sterke nok til å beskrive hvordan dette oppleves?)

Lykke til videre - kos deg med magen, og pass på å klemme godt på mannen din i tiden fremover. Tiden fram til april er de siste månedene dere er alene, bare dere to, etter det blir det en annen som spiller førstefiolin i livene deres!!!