PDA

Vis full versjon : Litt ekkelt spørsmål kanskje (utflod)

lilens
16-02-2004, 10:06
Litt ekkelt spørsmål her, men dere takler det vel håper jeg :blush:

Har så mye utflod. Har hatt endel utflod fra uke 10, men føler nå at det bare blir mer og mer. Noen dager er den hvitaktig, men nå de siste dagene har den vært så tyntflytende, sånn vannaktig liksom.

Blir jo litt engstelig jeg da (ja, igjen :blush: ), men jeg kan ikke noe for det. Hadde jo noe som lignet vannavgang i uke 9-10 da jeg plutselig kjente at det rant masse og truse og stilongs ble klissvåte (kunne vris opp). Legene kunne ikke gi noe svar om det var fostervann eller noe annet, for på ul så så alt bra ut. Og når jeg har vært på ul etter dette så har det alltid vært nok fostervann.

Så jeg er nok bare litt overnervøs, men synes det er skummelt når det øker på så mye som det har gjort nå, og den blir så vannaktig.

Er det noen av dere andre som har/har hatt det sånn?

Takknemlig for svar.

Frostiz
26-02-2004, 21:47
Jupp,har hatt det sånn i forje svangerskap.
Fikk også plusselig sånn rennede utflod og myyye,var også på ul pga bekymringer men alt var i skjønneste orden.
Flott var det,men utfloden var der svangerskapet ut den...måtte bytte truseinnlegg aaalt for ofte. :p

Så tror ikke du trenger bekymre deg jeg,men jadaaa er helt enig i at dette er skikkelig plagsomt!!!:uff:

Lykke til:)