Vis full versjon : Smerter i "halebeinet"
Jeg har siden nyttår vært sykemeldt, og holdt meg veldig i ro. Men i går var det så strålende vær, at jeg bare måtte gå en tur, tiltross for kvalmen...
Etter å ha gått i max 10m min. merket jeg at det gjorde vondt i "halebeinet". det følrtes som om at jeg skulle ha fallt og slått meg! Da vi kom hjem merket jeg også vondt i korsryggen.
Noen som kjenner seg igjen, eller vet hva det kan være?
Det høres nok ut som du begynner å få bekkenløsning....:uff:
Det var ihvertfall sånn det begynte hos meg, selv om jeg ikke har fått konstatert bekkenløsning enda (skal til fysioterapeut på fredag) har jeg lest såpass mye om det at jeg regner med at det er det... Få legen din til å gi deg henvisning til fysioterapeut, du bør ikke gå med det ubehandlet.
Lykke til!
Jeg opplevde og smerter der i forrige uke, i tilegg til at jeg hadde smerter på "skambeinet" og det verket litt i korsryggen.
Og bekymret som jeg er ringte jeg jordmor:uff:
Hun forklarte at det er bekkenet som "knaker i sammenføyningene" rett og slett.
Det kan bety at du kommer til å få bekkenløsning, men det trenger ikke bety det. Mange har denne type smerter uten at det utvikler seg noe videre og det kan også gi seg.
Jeg har snakket med jordmor om forbyggende ting da, for å prøve å unngå problemer, skal blandt annet begynne å svømme noe hun anbefalte (men man skal ikke svømme brystsvømmin da, men "padle" med beina)
Ta en prat med jordmor så har hun mange gode tips:)
Takk takk! Jeg får ilende smerter nedover lårene inneimellom også, og det gjør vondt når jeg har bena opp (f.eks på stuebordet). Jeg skal til legen på mandag, og skal snakke med han om det da. :kryss: for at det ikke er bekkenløsning... Leste på en link i et annet innlegg at det er vanligst å få det i 3. og 4. svangerskapsmnd, og der er jo jeg nå...
Opprinnelig melding fra Nann
Det høres nok ut som du begynner å få bekkenløsning....:uff:
Det var ihvertfall sånn det begynte hos meg, selv om jeg ikke har fått konstatert bekkenløsning enda... Få legen din til å gi deg henvisning til fysioterapeut, du bør ikke gå med det ubehandlet.
Lykke til!
Det var sånn det begynte hos meg også, og jeg har fått konstatert lett bekkenløsning foreløpig....
Så snakk med legen din, det er mitt forslag, og så vil han mest sannsynligvis gi deg henvisning til fysioterap.
Chanel 21+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.