Vis full versjon : Er det flere enn meg som er plaget av kvalme?
Jeg er kvalm hver enste morgen, kaster opp bare 1-2 ganger i uka, men det er så fælt! Mange ganger har jeg problemer med å spise pga kvalmen.... Har heldigvis en labrador som spiser alt!
Noen dager er jeg kvalm hele tiden. Trodde det værste skulle være over nå i 12 uke...
Æsj, håper jeg snart kan nyte maten igjen! Gjør det noen dager da til gubbens store fryd! Litt kjedelig for ham alle de dagene han spiser ved siden av en som bare gir maten til voven...
Klem fra Cecilie 11+0
Nøtteliten
11-10-2002, 17:06
vi er fortsatt mange her inne med kvalme og brekninger/oppkast.
For min del kommer det hele tida, noe bedre på morgenene - men ettermiddagen er guff og gru! hender kveldene er ok også...så det har nok litt sammenheng med at jeg er på jobb og ikke tar det 100% med ro ja...
Ryktene vil ha det til at det snart går over så jeg håper på det!
Nøtteliten 11+2
Jeg har vært uggen i svangerskapet, men ikke kjempedårlig før nå... I går måtte en nabo kjøre meg til legevakta(var alene med min lille datter på 3 år) Jeg var skikkelig kvalm og kjempe hodepine. Jeg var til og med hoven i ansiktet! Kastet opp hos legen. Kastet faktisk opp 7 ganger fra 20.15-22.30. Jeg har ikke kastet opp før i dette svangerskapet(bare nesten). Så nå er jeg blitt sykemeldt tom. 20.10.02.
Så da går jeg glipp av et tredagers seminar med jobben.
Isabell@
11-10-2002, 18:11
Ja, nå begynner det faktisk å gi seg. Jeg har vært skikkelig kvalm, men heldigvis ikke kastet opp så mye. Nå er jeg ikke lenger kvalm hele dagen, bare av og til, og det er deilig. Så det kommer nok til å gi seg for dere andre også snart. Jeg er et eller annet sted i 11. uke.
Men matlysten glimrer med sitt fravær, så jeg håper den snart kommer tilbake. Nå er mat noe jeg bare må ha i meg, men som bare er et ork og som fort kan føre til brekninger. Usj!!
Jeg er også skikkelig uggen nå. Kaster opp så godt som hver ettermiddag/kveld. Det er mekbart værre om jeg ikke har tatt det heeeeelt med ro på dagen. Det er jo ikke så lett det da, å ta det rolig, med en liten turbo på 7 måneder som har begynt å utforske stua:uff: ... Men, det gir seg vel snart (håper jeg i alle fall)!
Go'bedring til dere andre også! :stakar:
Hvis det kan være en trøst, så har jeg akkurat begynt!:gal2:
Kaster ikke opp, men må småspise hele tiden for ikke å bli grønn i fjeset!:p
Håper du snart blir bedre!:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.