Juli-jente
19-02-2004, 19:43
Hei
Jeg la inn et innlegg i går om en litt ufølsom sjef..
Dagen i går var et sant mareritt..
Det begynte med alt som skjedde på jobben og jeg var helt uttafor da jeg gikk hjem.. Følte meg ikke bra i det hele tatt..
Jeg kjente at jeg hadde litt mens-murringer i magen, men tenkte ikke mer over det..
Helt til jeg gikk på do ved 19-tiden.., Da kom det masse friskt blod!
Bittelitt brunt først og så kom det masse friskt, rødt...
Jeg fikk total panikk og ringte legevakten med en gang.. De mente at jeg ikke behøvde å komme inn så lenge jeg ikke hadde vondt..
Jeg hadde jo bare mens-smerter og det er jo vanlig.
Jeg lå flatt hele kvelden og da jeg gikk for å legge meg var det bare litt brunt blod som kom ut..
I dag har jeg vært hjemme fra jobben og jeg har ringt to leger.. Begge mener jeg ikke trenger noen legetime så lenge jeg blør mindre og jeg ikke har vondt..
Det er så fryktelig frustrerende å ikke vite så jeg bestilte en time til UL på Volvat i morgen tidlig..
Nå kommer det bare en del brunt blod, som om jeg var på slutten av en mens..
Er det noen her som har opplevd blødninger med friskt blod?
Gikk det bra?
Kom det en del brunt blod etterpå?
Hvor lenge varte blødningene?
Jeg er 6+3 i dag..
Jeg la inn et innlegg i går om en litt ufølsom sjef..
Dagen i går var et sant mareritt..
Det begynte med alt som skjedde på jobben og jeg var helt uttafor da jeg gikk hjem.. Følte meg ikke bra i det hele tatt..
Jeg kjente at jeg hadde litt mens-murringer i magen, men tenkte ikke mer over det..
Helt til jeg gikk på do ved 19-tiden.., Da kom det masse friskt blod!
Bittelitt brunt først og så kom det masse friskt, rødt...
Jeg fikk total panikk og ringte legevakten med en gang.. De mente at jeg ikke behøvde å komme inn så lenge jeg ikke hadde vondt..
Jeg hadde jo bare mens-smerter og det er jo vanlig.
Jeg lå flatt hele kvelden og da jeg gikk for å legge meg var det bare litt brunt blod som kom ut..
I dag har jeg vært hjemme fra jobben og jeg har ringt to leger.. Begge mener jeg ikke trenger noen legetime så lenge jeg blør mindre og jeg ikke har vondt..
Det er så fryktelig frustrerende å ikke vite så jeg bestilte en time til UL på Volvat i morgen tidlig..
Nå kommer det bare en del brunt blod, som om jeg var på slutten av en mens..
Er det noen her som har opplevd blødninger med friskt blod?
Gikk det bra?
Kom det en del brunt blod etterpå?
Hvor lenge varte blødningene?
Jeg er 6+3 i dag..