Tilla
20-02-2004, 08:49
Står nå midt oppi å flytte fra mannen min som jeg har bodd sammen med i over 10 år. Har kjent en stund på at følelsene har dabbet av og i det siste har det føltes helt "feil". Det har vel også vært en del negative sider ved ham som jeg har funnet meg i så lenge jeg har vært forelsket, men når det nå er helt tomt for følelser orker jeg ikke å ta hensyn til ham lenger. Føler liksom at nå er det MIN tur. Han vil absolutt ikke at vi skal gå fra hverandre og er helt fra seg, men jo mer han klenger jo lenger føler jeg at jeg må skyve ham unna. Vi har et barn fra før og venter nå nr 2, så det blir mange parter involvert. Mye som skjer om dagen og mange tanker i hodet. Gleder meg til vi er ferdig med flytting og alt sånt og kan begynne å slå meg til ro alene. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg ligger an økonomisk, men håper det ordner seg. Må bare prøve og se, det har alltid vært mannen som har tatt seg av regninger og den slags... Selv om det er mye kaos for oss alle for tiden føles det veldig riktig