PDA

Vis full versjon : Er det meg som er overaktiv eller?

elikri
15-08-2002, 07:41
Heisann jenter..

Jeg er litt frustrert...:bonk: :bonk: Typen vil ikke så ofte lenger.:leiseg: Han påstår at han er sliten men det har da aldri plaget ham før...

Jeg er 32 uker på vei nå. Og magen begynner å bli temmelig stor etterhvert, men jeg har ikke lagt på meg mer enn 4 kg :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Temmelig stor forbedring fra sist .... da la jeg på meg 30 kg..:blush:

Vet ikke om det er jeg som vil for ofte eller om han synes det begynner å bli kjedelig eller hva det er som feiler jeg...

Noen andre som har problemer på dette området nå når det begynner å nærme seg?

:klem: fra elikri og lillegullet

Metteb
15-08-2002, 15:57
Han er sikkert hormonell han også nå.

Det er sikkert nå han begynner å bli "gravid".

Så bra at du holder vekten nede:)

Jeg er kanskje heldig, men det problemet har ikke vi.
Når jeg blei gravid, var noen venner som sa til min sambo at nå blir det ikke sex lenger på deg......
Vel, jeg må si at sexlysten har vel ikke blitt mindre.:D

Kanskje typen din innerst inne er litt redd for at noe skal skje med barnet?
Prøv å få igang en skikkelig prat om det. Mye kan komme fram, da.

Uansett, lykke til videre.

;)

Linda1
15-08-2002, 16:06
Du burde kanskje ta en prat med han? Kanskje han går og tenker på ting og tang? Eller at han rett og slett er sliten? Det kan jo drepe alles lyst ;)

4 kg er jo bare helt utrolig :klapp:

Lykke til!

(10+3)

Maz
15-08-2002, 17:04
Det er vistnok ganske vanlig at noen menn får redusert libido under et svangerskap. Tidlels fordi de er redde for å skade barnet.

Etter at vi mistet datteren vår i fjor har vi fått hjelp av en psykolog. I den anledning så snakket vi om sex og svangerskap og slik. Psykologen fortalte da at i hans erfaring så var det for noen menn så var det da tre i sengen. Tanken på sex virket nesten som pedofili på enkelte, og følgelig hadde de ikke særlig høyt libido. Om dette er bevisst eller ubevisst vet jeg ikke. Heller ikke vet jeg hvor vanlig det er.

Etter denne forklaringen har jeg kommet frem til at jeg tror det er viktig å respektere ham om han synes det er vanskelig. På en måte så er det jo et tegn på omtanke for deg og den lille.

elikri
15-08-2002, 18:56
Heisann jenter...

Takk for svarene... Han vil ikke prate om "problemet" ser dere... Og det er ikke så lett for meg og respektere det heller... Det høres helt forferdelig ut, vet det , men han er bare hjemme 5 kvelder i måneden. Og når han først er hjemme, vel da melder lysten seg... (ikke at den ikke gjør det ellers og men) Jeg blir bare så frustrert..... Men jeg skal gjøre ett forsøk til på å prate med ham om det.... Han kommer hjem ikveld og da får jeg vel bare håpe..... :)

takk igjen...

Elikri og lillegullet..:klem:

K@trine
18-08-2002, 15:01
Du kan jo prøve å finne en bok hvor det står om sex i svangerskapet og be han lese litt om det, så kanskje han får et annet syn på det?! Eller ta han med på neste jordmor-kontroll og spør henne om det, så ho svarer slik at han hører det?
Lykke til :bryn:
Klem fra BigMama 32+4 :findag:

Tidl. bruker
18-08-2002, 16:10
Begynner vell å kjønne no at du er gravid, hormonelt selv. Sies jo at menn også blir gravide. ER vell redd eller føler selv for mindre sex.:uff:

LilleMy
21-08-2002, 17:12
Han har alltid vært den som har vært mest gira før og nå er det nesten som om at jeg må tvinge han:eek:

Vi tok det opp her en kveld og han hadde ingen forklaring på det. Jeg ba han sitte ned og tenke litt og han kom vel frem til at han var redd for barnet. Jeg tror egentlig han er blitt "far" litt tidlig. Han ser vel for seg, som skrevet tidligere her, at vi er tre i sengen. Han er ihvertfall ikke i nærheten av å være "masete" og det var kanskje litt mer den retningen før.

De er noen rare dyr disse mannfolkene, men de må vel bare få lov til å styre. Det blir vel nok mas etter sex når babyen kommer ut og jeg kan ikke se for meg at jeg er så veldig gira da:p