PDA

Vis full versjon : Å. så vanskelig å bli enige!

anworren
11-10-2002, 21:50
HJELP

Det er så vanskelig å finne noko som begge er enige om... Eg likar Kristiane, eller Rakel. Men får ikkje gehør frå husbonden, han syns det var så pussige namn begge deler. Han syns f.eks. Kristine er betre enn Kristiane, men det er så mange som heiter det frå før!? Har lyst på noko som ikkje alle andre heiter.

Og dersom ultralyd er feil, då har vi kjempeproblem! Jentenamn er vanskelig nok, gutenamn er umogleg! Alt eg syns er fint, er "dumt". Som Elias, Laurits, Simon.

Gode forslag? Gutenamn skulle gjerne starta på S, L eller R. :???:

sunniva
12-10-2002, 00:23
Vi hadde også problemer med å bli enige om navn. Det jeg gjorde til slutt var å gi han navneboka og be han skrive opp de navna han likte. Bare et tips....

Sunniva T-3

Pia
13-10-2002, 02:15
Jeg har det same problemet som du. Uansett hva jeg sier så sier han "nei".:bonk:
Vi har to gutter fra før men da var det ikke noe problem , men denne gangen er det ikke måte på hvor vrien og vrang han skal vere.:bonk:
Vi har endelig blitt enige om at om det blir jente skal hun hete Julie .
Dette med gutte navn ser ut til å bli mye vanskeligere.
Om jeg ber om et forslag på gutte navn så sier han at han tenker på det men han kommer ikke med noe konkret.
Ja ja vi har heldigvis en stund enda å bestemme oss på,tror at jeg skal gi han navneboken så kan han komme med forslag der i fra som sunnuva sier.
Du får ha lykke til anworren.

Pia & :baby:

Termin 18 Februar