Vis full versjon : Flere som er blitt ekstreme "redebyggere"?
Jeg er helt sprø for tiden - går bare rundt i huset og har lyst til å tapetsere, ommøblere, male og dekorere!! Min mann påstår at det er redebygging i stor stil... Vi bor i en ganske stor leilighet, der alle rom er nyoppusset (bortsett fra barnerommet som jeg hentet tapeten til idag!!), men med min virkelyst burde jeg bare kjøpt nytt hus....! Går og tenker på det også - når babyen blir ett år eller så, er det vel ikke akkurat ideelt å bo i leilighet?
Er dere også redebyggere og huslige for tiden, eller er det bare meg?
Pusser opp å ordner i hele huset.
Ligger på gulvet å vasker i alle kriker å kroker,her skal det desinfiseres før den lille kommer ja:p
Samboeren min lurer fælt på hva jeg driver med når jeg krabber rundt med skurefilla helst på helt merklige deler av døgnet.Duften av klor sitter på fingrene etter att jeg klora den hvite kjøkken inredninga i sted:latter: :latter:
Hjelper ikke akkurat på bekkenløsningen da:uff: gruer meg til å voktne i morgen etter all skuringa.
Kjøper planter å,henger opp bilder++:gal: :gal2: Tror det har klikket litt her:???:
HILSEN LENESIN EN VELDIG FLITTIG REDEBYGGER!! TERMIN 31.12.02.
Vi leier bare leilighet, å skal flytte i Januar en gang, så det er ikke så mye oppussing her.
Men jeg går hele tiden å rydder, å vasker å ordner med ting, så jeg har nok satt meg i "redebygge-modus". Blir helt sprø hvis det er noe som ikke står på "riktig plass". :uff: Sånn var jeg ikke i det hele tatt tidligere. Samboeren min sier han er urolig for at jeg skal slite meg ut som jeg far rundt. (Tror ikke jeg gjør det da, jeg løfter jo ikke tungt, å setter meg ned hvis ryggen begynner å gjøre vondt).
I alle fall så skader det neppe at det blir rent å ryddig her hjemme før bebin kommer. ;)
Redebygger, jepp, det er meg .. alt fra ommøblering, vasking, bla-bla-bla.. til oppussing av hele rom. Har mer eller mindre pusset opp siden vi flyttet inn her for 2 år siden, og det siste som ble tatt
var gangen og vaskerommet i sommer, og nå barnerommet i høst.
Men jeg har enda mer energi og lyst til å pusse opp...:p (Samboer blir sprø av meg...) Har inngått et kompromiss om at det kan hende at vi skal pusse opp et rom eller to til sommeren..he-he...
Dessverre senker bekkenløsningen både meg og effektiviteten , så det er kanskje best å ta det litt piano fremover. (Alt trenger jo ikke å være i tipp-topp stand til den vesle kommer, bare det er rent rundt meg , sier jeg..)
Klem fra Lykke og :baby: 32+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.