PDA

Vis full versjon : Når kommer den evt. kvalmen?

lykkelit
25-02-2004, 10:52
Og evt. de andre tegnene? Så langt har jeg ikke merka så veldig mye til noe. Annet at jeg et par dager i helgen gikk veldig ofte på do. Men dette har gitt seg nå.

Ellers har jeg en slags verk/stikking lengst nede i magen innimellom, men det er vel bare livmoren som lager plass.... Eller hur?

Er litt bekymra for om alt går som det skal fremover, men det er vel også helt normalt. Det er jo første gangen min, så så veldig mye hvet jeg jo ikke... Men håper og tror at alt skal gå bra:)

dBy
25-02-2004, 11:03
Svaret er vel at det ikke er noe svar......

Noen blir kvalme fra dag en men adre(som meg selv), ikke har anntydning til kvalme i det hele tatt.

Jeg hadde litt mensmurringer helt i starten , puppene var ømme og jeg er sulten!!

Tegn og plager varierer så mye fra person til person at jeg ville slått meg til ro med at alt er i orden.

Var bekymret fordi jeg ikke var kvalm jeg og helt til jeg fant ut at det skal en jo bare prise seg lykkelig for!!

Kos deg med den lille huleboeren din du!

Løvelasken
25-02-2004, 11:30
Ømme pupper fikk jeg før jeg tok en gravidtest
Kvalme kom i ca uke 7-8

Første gang jeg var gravid var jeg ikke syk i det hele tatt...får håper du slipper unna kvalmen, det er ikke noe gøy:(

julibe
25-02-2004, 11:35
Her kom kvalmen da jeg var ca 5 uker på vei, spydde første gang den dagen jeg var 5+2.

Men det er ikke noe å trakte etter, og det er mange gravide som ikke er kvalme!!

Shekela
05-03-2004, 19:44
Kvalmen kom brått og uventet når jeg var 12+6

Jannike_79
26-03-2004, 13:14
Kvalmen kom når jeg var i uke 7-8.. Oppkasten kom for fullt i uke 9!!

Bella24
27-03-2004, 18:38
Kvalmen kom i uke 5-6 og gav seg i ca uke 13. Men vær glad hvis du slipper. Det er et slit. Jeg lå en mnd på sykehus, med sondeernæring og hele pakka.

Lis
28-03-2004, 23:11
Hei,

tror det var ca. uke 6 - håper du er så heldig at du slipper!!!!! Deretter var det ca. hver kveld i ca. 2,5 mnd - ikke mye morro nei! Hadde en runde i dag også (er 16+5 i dag), men nå var det over en uke siden sist, så jeg er mye bedre.

Lykke til!

Klem fra Lis