PDA

Vis full versjon : Haster

majert
02-03-2004, 10:49
Jeg er urolig.....Tenkte kanskje noen kunne berolige meg/gi meg noen gode råd her inne..... Var hos legen i går og det er for 3. gang eggehvite i urinen. Blodtrykket mitt er fint og ingen hevelser, så hun tror det ikke er svangerskapsforgiftning. Har gått opp 4 1/2 kg totalt i svangerskapet, noe jeg har jobba hardt for. Disse kiloene la jeg på meg i desember, ingen før, ingen etter. Jeg spiser masse og regelmessig. Nå har heller ikke magen vokst, og jeg er i uke 34. Skal senere i uka til ultralyd. Vi hørte hjertelyden fint i går.Kjenner spark hver dag, i dag er det litt mer rolig, men det begeger seg der inne. Kan jo være tilfeldig.....Legen sier at alt er bra, men vil sjekke med ultralyd likevel. Jeg har vært forholdsvis rolig frem til nå, men nå tenker jeg masse på det og er bekjymret. Noe jeg kan gjøre ?

lion
02-03-2004, 11:00
heisann!
Synes bare du skal ta det heelt med ro :)
Alt var jo fint på kontroll i går og du kjenner bevegelser inni magen-akkurat sånn det skal være :)
Eggehvite i urin hadde jeg også i mitt første svangerskap-ikke farlig.
Men har du en kombinasjon av høyt blodtrykk,protein i urin og store veskeannsamlinger i kroppen(noe du garantert ikke har ettersom vekten ikke har økt noe i det siste) _kan_ det være fare på ferde.

majert
02-03-2004, 16:07
.......men bevegelsene er ikke så sterke som de pleier å være......