Lel
02-03-2004, 20:31
Da jeg skulle fjerne spiralen for en drøy måned siden, måtte den letes opp vha innvendig UL pga at den var "på vandring". Den viste seg å ligge fint inne i livmor, og lot seg lett fjerne, men da gynekologen sjekket eggledere mm for å se om den kunne ha påført dem skade, så han "et egg" i den ene egglederen. Jeg skvatt til da han sa det, og lurte på om jeg hørte riktig, men han beroliget meg med at dette var helt normalt, og jeg slo meg til ro med at det var nok en ting inni kroppen som jeg ikke skjønner noe av.
Jeg ble gravid kun dager etter dette - til stor overraskelse - og nå lurer jeg på om dette "egget" kan ha noe med saken å gjøre? Kan det være en xu?!? Jeg kjenner meg også så underlig lite gravid - i motsetning til mine to vellykkede tidligere svangerskap (men dessverre helt som mitt mislykkede ...)
Er det noen som har hørt om slike "egg" i livmor? Kan det være en ufarlig cyste? Legen feide det jo vekk, og sa ingenting om at det måtte bort eller kunne forårsake problemer?!? Nei, hva gjør jeg nå?
Lel
5+1
Jeg ble gravid kun dager etter dette - til stor overraskelse - og nå lurer jeg på om dette "egget" kan ha noe med saken å gjøre? Kan det være en xu?!? Jeg kjenner meg også så underlig lite gravid - i motsetning til mine to vellykkede tidligere svangerskap (men dessverre helt som mitt mislykkede ...)
Er det noen som har hørt om slike "egg" i livmor? Kan det være en ufarlig cyste? Legen feide det jo vekk, og sa ingenting om at det måtte bort eller kunne forårsake problemer?!? Nei, hva gjør jeg nå?
Lel
5+1