Vis full versjon : Blødninger og brun utflod
Hei alle sammen!!
Jeg er 14 uker på vei og jeg lurer på om det er normalt med brun utflod hver dag? Det begynte med en liten blødning i uke 10 og etter det har jeg hatt litt brun utflod hver dag, og en liten blødning av og til (ca.1 teskje). Jeg er veldig engstelig selv om jeg har en del tydelige tegn på at jeg er gravid.
Har man graviditetssymptom om man har en MA?
Håper at noen kan svare/berolige meg!
Ps!Skal til jordmor den 8.mars så jeg håper å få høre hjertelyd da, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør...:(
Jeg er ikke noe særlig erfaren med blødninger.. Tror jeg ville tatt kontakt med en lege uansett, om ikke annet bare for å få roet meg. Det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite. :kidoki:
Håper alt er bra :kryss:
Jeg har hatt mange småblødninger og brun utflod,fra uke 5 til uke 11 og det har gått bra til nå (16+5)!
Så det trenger ikke være noe galt!
Men, ta det opp med jordmor på mandag, for alle blødninger i et svangerskap skal sjekkes, både fordi det kan være noe galt, og for at mor skal få ro i sjelen og slutte å bekymre seg fro at det er noe galt.
Lykke til:)
Ser du har fått bra svar på det andre du lurte på så da kan jeg svare på MA spm ditt....
Ofte ved en MA så er alle symptomer og tegn på at man er gravid tilstedet, og det er derfor man ikke oppdager en MA så raskt fordi kroppen ikke gir utrykk for at noe er galt...
Men du må ikke gå rundt og bekymre deg, så lenge du ikke blør friskt blod eller har smerter i magen så er det liten mulighet for at det er noe galt...
Chanel 23+6
Tusen takk for svar! Dagene snegler seg sakte mot mandag og da håper jeg at jordmor finner hjertelyd!
Lykke til alle sammen!
Stor klem fra Bulldog
Lykke til på mandag!!
Chanel
Hei!!
Ville bare fortelle at jeg hadde slik brun utflod fra ca uke 9. Så gikk det over til kraftige blødninger ca uke 16 til 23... Og i dag er jeg T-26....
Grunnen til at jeg hadde disse blødningene var en lavtliggende morkake. Og brun utflod sa gynekologen min var helt vanlig og ufarlig.
Uansett lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.