Vis full versjon : Når begynner man å legge på seg?
Jeg er nå i min 6. uke og lurer litt på når man begynner å legge på seg. Greit å vite ift planlegging av egne kleskjøp. Går og kikker i butikker og tenker at jeg stort sett kan la være å kikke, fordi jeg ikke kommer til å kunne bruke klærne om ikke så lenge.
Noen erfaringer fra dere?
God helg til alle!
Jannemor
06-03-2004, 23:46
Det er veldig individuelt når og hvor mye man legger på seg. Jeg hadde feks vokst ut av de fleste buksene min ved 12 uker, men hadde bare lagt på meg 2-3 kg..Etterhvert blir topper og genser for korte (noe som kom som en overraskelse på meg), så hvis du skal kjøpe topper/gensre kjøp lange. Bukser bør være med strikk, og dongeribukser bør være ganske lave i livet. Du trenger ikke legge på deg så mye utrover magen, jeg er 31+5 og har bare lagt på meg 8 kilo. Du kan ikke se noe annet enn magen nesten. Har lagt på meg 5 kg siden jul, da jeg var 5 mnd på vei.
Det var kanskje litt rotete skrevet dette, men jeg håper du fikk litt svar.
Jannemor
:) liten
07-03-2004, 08:05
Og for min del så la jeg ikke på meg i det hele tatt før i uke 18, og nå har jeg lagt på meg nesten 16 totalt. Det er nok veldig varierende fra person til person ja, og selv om mange sier at man legger på seg mest på slutten så har ikke dette stemt for meg. Jeg la på meg mest i midten av svangerskapet, og nå har det flatet ut igjen. (Jepp, jeg gikk opp masse kilo på null komma svisj ;) )
lille nurket:)
07-03-2004, 20:34
Jeg har lagt på meg 1 kilo siden uke 8 og nå er jeg 16+4.
Men ingen av klærne mine passer lengre. så jeg har vokst i magen, men ikke lagt på meg noe særlig(kansje noe med at jeg har litt problemer med toalett besøk, blir litt oppblåst:blush:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.