Vis full versjon : Det stikker liksom..
Milla(Camilla)
06-03-2004, 14:04
Passerte akkurat uke 9 igår.. de siste 2 dagene har jeg hatt litt 'stikninger' , kjennes ut som det er akkurat midt på livmora nedi der.. har noen peiling på hva det er? er ikke hele tiden, kommer og går og er ikke spesielt vondt, men man kjenner det. varer kanskje 1-2sekunder.. føles som at noen stikker ei spiss nål ut og inn.. noen som kan ha opplevd lignende eller som vet hva det kan være??
Det er veldig vanlig med slike stikkesmerter som er voksesmerter på en måte. Det er når livmor og leddbånd i rundt vokser/strekker seg. Helt vanlig og ikke farlig altså:)
Tror også det kalles ligamentsmerter.
Opprinnelig melding fra rosen
Det er veldig vanlig med slike stikkesmerter som er voksesmerter på en måte. Det er når livmor og leddbånd i rundt vokser/strekker seg. Helt vanlig og ikke farlig altså:)
Tror også det kalles ligamentsmerter.
Jepp.....helt ufarlig....
Chanel
Milla(Camilla)
07-03-2004, 18:57
saken er at det er på samme sted hver gang..hvis jeg skulle gjettet ville jeg sagt midt på livmora..ville trodd at hvis det er slik dere mener så ville det vært mere spredte stikninger..ikke på samme sted hver gang..men har ikke kjent noe idag da..
Jeg har det alltid på samme sted jeg, stort sett iallefall....
Det stikker på samme sted, ja. Husker godt at jeg fikk det samme helt i begynnelsen av svangerskapet. Det skyldes at "senefestene" (også kalt ligamentene) tøyes når livmoren vokser. Livmoren klarer fint å vokse, men de senene kan være litt "treigere" i avtrekkeren og da "lugger det" liksom. Det gir seg om noen uker, når graviditetshormonene får virket lenge nok på deg. ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.