PDA

Vis full versjon : 1. legebesøk avklart!

tulla
15-08-2002, 12:37
Hei marsmennesker!
Nå har jeg også vært hos legen. Fikk henvisning til UL og har fått time i morgen.
Alt så bra ut, men har litt høyt blodtrykk, noe jeg har fra før, så det bekymrer meg ikke så mye. Gleder meg til UL i morgen, for hvis alt står bra til da, kan jeg slappe av litt mer!

Men jeg opplevde noe rart inatt, har ikke vært noe særlig kvalm tidligere, men i natt fikk jeg ikke sove for jeg var så kvalm, trodde faktisk jeg hadde fått omgangssyke og bare ventet på utbruddet! Kvalmen har nå gått over, kanskje det var spenning for legebesøket!?!?! Men jeg pleier ikke å reagere sånn på nervositet. Håper ikke det kommer tilbake!

PS/ Legens utregning av uke/termin osv stemte fint med den jeg hadde funnet ut av her på nettet! Så termindato står foreløpig!

tigern
15-08-2002, 13:05
Jeg var også mest kvalm om natta. Måtte:spy: en gang. Dette varte noen netter. Var også kvalm om dagen, men ikke fullt så ille.

Håper det går fort over for deg også. Det varte i ca. 1 1/2 uke. Men, nå er jeg fin!!!

:findag:

Linda1
15-08-2002, 13:07
Lykke til på ul :)

(10+3)

Cazandra
15-08-2002, 13:56
Lykke til på UL...så kjekt det skal bli og få se den lille :baby: ! :)

Beate
16-08-2002, 03:19
Lykke til!

Fortell oss hvordan det går da!

tulla
16-08-2002, 14:55
Hei alle sammen!
Nå har jeg vært på UL som viste at det sto bra til. Legen var en tufs som rista geleen og sprutet ut den på magen uten forvarsel, og spurte hvor mange barn jeg ventet etter en kort blikk på UL bildet... Han skulle bare vare morsom, men jeg var jo bare interessert i om det var noe som levde der inne...

Men det viktigste var at han syntes alt så bra ut, og det var kun et foster ;) . Han tippet på 7-8 uken utifra målene, men jeg som tror jeg går inn i 10 uke i morgen!!! Men jeg tar ikke det så bokstavlig.

Fikk ikke se noe selv. Det var et røntgen institutt der vi ble tatt inn som på løpende bånd....

Fra en lettet GRAVID tulla! :vink: