Vis full versjon : Begynner det å bli mage på dere?
Isabell@
14-10-2002, 13:12
Det begynner definitivt å bli mage her i gården. :D Mamma kommenterte det her om dagen. Jeg ser bare litt feit ut da, det er ikke noen struttemage liksom, men så er det jo ikke babyen som tar så mye plass enda heller. Det er vel alt annet som blir presset opp...
Har ikke investert i mammaklær enda, men må nok gjøre det i løpet av neste måned. Det blir litt stas da!! Sikkert mange som er uenige med meg der, men så er det første gang jeg er gravid og da er alt nytt og spennende
Nøtteliten
14-10-2002, 13:16
men ikke annet enn at jeg ser det godt når jeg står foran speilet i undertøy, og jeg kjenner det mer og mer hver dag på buksene mine!
Jeg gleder meg også til å kjøpe noen mammaklær! Håper jeg finner noe som er mykt og ikke strammer og samtidig ser litt ok ut...
Nøtteliten
Ja her begynner magen og synes ordentlig, og jrg ser også ut som jeg er 4 mnd på vei!! Sikkert fordi det ikke er lenge siden jeg fikk Sunniva.
Sitter faktisk og koser meg i mammabuksa mi nå jeg:D Men det er mest fordi jeg ikke orker og ha noe som presser på magen!
Magen min er stor for å være så lite på vei. Venninner og familie komenterer det. Med Marte hadde jeg ikke synlig mage før jeg var 5 mnd på vei. Da gikk jeg bare å ventet på magen. Jeg skal kjøpe litt vide gensere og mammabukse til helgen.
Olabukser er uaktuelt her i gåreden, ja..
Sitter her med mammabukse nå, og det er SÅ deilig. Ingentng som strammer.
Magen har kommet mye raskere denne gangen. Sist kunne jeg bruke vanlige bukser helt til 6. måned..:)
Kanskje det er tvillinger på gang;)
Tidl. bruker
14-10-2002, 21:43
Jeg har også diger mage!! Men min kommer av at jeg ble overstimulert i forbindelse med prøverørsforsøket jeg hadde. Dessuten er jeg ikke av de tynneste :lol::lol::lol:
Det ser ut som jeg er ca 4-5 mnd på vei.
Jeg var hos jordmor i dag. Hun kommenterte at livmoren lå litt langt oppe visstnok. Men kan ikke helt forstå hun kjente den gjennom alt fettet og mine fremdeles stoooore eggposer. :lol::lol::lol:
Forhåpentligvis har overstimuleringen min forsvunnet til neste gang jeg er hos jordmora, så det målet de tar (heter det symfyse-mål???) er litt mer realistisk da!
:kry: Mage på plass her og.....
Jeg har allerede begynt med mammabukser jeg. Selvom jeg ikke hadde trengt det riktig ennå, men det er godt når det ikke strammer.:latter: :latter: :latter: :latter: :latter:
Sist gang jeg var gravid var det bare triste klær. Alt gikk liksom i svart.....man skal da vel ikke se så svart på det når man er gravid....???:???: Nå har jeg faktisk funnet en stilig mammaolabukse på H&M, sånn en som ser litt slitt ut liksom...syntes den var tøff jeg.....kommer nok til å kjøpe den neste mnd.:p
Gleder meg til mnd fram til mai - tenk de magene vi får da :gal:
Klem nero og nurket 10+0:baby:
Tidl. bruker
14-10-2002, 23:05
Jeg har en liten mage, men det er ikke akkurat noen gravidmage enda. Ser heller litt småtjukk ut:(
Jeg har to supertøyelige bukser som fortsatt kan brukes, den ene er med nød og neppe. Jeg har kjøpt en mammabukse, og jeg synes faktisk at den var litt stilig. Fant flere stilige bukser jeg, men lommeboka sa stopp. Synes det er mange flere kule bukser nå enn da jeg var gravid for 2 år siden. Nå fant jeg bukser som ikke var dobbelt så store som nødvendig i låra og over rumpa:D
Jeg har tatt i bruk en av mammabuksene mine, den henger litt slapt på om morgenen, men utover dagen passer den bedre og bedre, og om kvelden ser jeg virkelig gravid ut:D Olabuksene er ut for lenge siden, alt for ubehagelige.
Jeg tror det er endel "ekstra" som fyller ut buksa, men når jeg ligger flat på senga er den lille kulen tydelig:)
Gleder meg til orntli' gravidmage!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.