PDA

Vis full versjon : Ny graviditet, ny diskusjon???

Gaupa
14-10-2002, 15:07
Må bare høre med dere om det er jeg som er veldig vanskelig, eller..?
Ved forrige svangerskap var vi enige før fødselen hva barnet skulle hete, uansett om det ble jente eller gutt. Det ble en gutt :elsker:

Nå mener mannen min at vi er ferdige med jentenavndiskusjonen, for vi har jo jentenavnet vi ble enige om forrige gang...!! Men nå har jeg liksom ombestemt meg litt, for det må jo passe til Philip også. Synes jeg.. :o

Hva synes dere? Er det jeg som er vanskelig? Jeg kan jo nevne at jeg synes jo fremdeles navnet er fint, og det er et av mellomnavnene til bestemoren til mannen min. Kanskje det er derfor han er så bestemt? Heldigvis har vi god tid på å bestemme oss... :)

IzziCreo
14-10-2002, 15:59
Nei, synes ikke du er vanskelig jeg :) Og faktisk så er min erfaring at de fleste forandrer mening når nestemann kommer... Og som du selv også sier, du vil at de skal passe til sønnen din, og det er ikke mange som velger jente- og guttenavn som passer til hverandre i en omgang - man finner liksom bare to man liker, og tenker ikke på at de skal stå til hverandre.

Synes det er helt "akseptabelt" å ta en ny runde - kanskje til og med jentenavnet står blant de øverste på listen etter runden?! ;) Uansett så er det en artig prosess som man bør gå gjennom synes nå jeg ;)

Lykke til :)

Klem Suzie Q 33+0

Tidl. bruker
14-10-2002, 22:26
Jeg tror det er en vanlig problemstilling!Har flere venner som har vært gjennom det samme.
Nå er det vel slik tror jeg at de fleste forandrer mening med tiden.... Det må være mulig å ta opp en ny diskusjon på jentenavn dersom det er andre navn en liker svært godt nå når den nye er på vei......, mener nå jeg!:)

Uansett..., lykke til med navnediskusjonen!

Shanti
15-10-2002, 03:55
Har bare et barn, og planlegger ingen ny med det aller første...
Men jeg innbiller meg at vi har guttenavn klart, det oppfyller alle kriterier og passer til Aurora. Allikevel ser jeg ikke bort i fra at det blir en ny diskusjon en gang...
Men for å skjære dem alle over en kam, så er vel ikke menn så veldig interessert i sånne navndiskusjoner? Du får komme med noen drypp hele veien, så han til slutt foreslår et navn han tror han selv har funnet på...;)