PDA

Vis full versjon : Brun utflod

Klump
10-03-2004, 17:44
Jeg opptaget til min store forskrekkelse at jeg hadde farget utflod (veldig svakt brunt, i svært små mengder) da jeg skulle på do inatt. Sjekket det igjen halv seks i morges og det var fortsatt svakt brunfarget. Kl. 8 i morges var alt normalt igjen og er det fortsatt i skrivende stund (17:30).
Jeg har ingen smerter eller friskt blod, og jeg er i 5. uke.
Lurte på om noen av dere har hatt det sånn? Har det gått bra?
(Ble litt nervøs siden jeg har hatt SA tidligere og det begynte med brun utflod(Men det var mye større mengder) og etter 2 timer fortsatte med friskt blod og sterke smerter.)

Stor :klem: fra

Mistral
10-03-2004, 17:59
Jeg hadde brun utflod én dag (det kom i små doser hele dagen) i uke 9, omkring det tidspunktet da jeg skulle hatt mensen dersom jeg ikke var gravid. Jeg ble også engstelig så klart, men det gikk bra – nå er jeg 19+6 og blindpassasjeren herjer som bare det i magen!

Håper det ikke er noen grunn til bekymring for din del heller, men det er jo ikke så lett å slappe av, særlig når du har en dårlig erfaring fra før.

:klemme:

Milla(Camilla)
10-03-2004, 20:07
Jeg hadde det og ved et par tilfeller i uke 5-6.. var veldig lyst, men nok til at jeg begynte å gruble..men tror at så lenge du ikke har veldig smerter, så er det vanlig med litt forskjellig utflod innimellom..

julibe
11-03-2004, 11:08
Som de andre sier her, så er det helt normalt å ha litt brun utflod.

Når man er gravid blir livmorhalsen og slinhinnene i skjeden ekstra blodrike, og det er fort gjort at et lite blodkar kan sprekke, og gi litt brun eller blodtilblandet utflod.

Så lenge du ikke har smerter, eller blør mengder med friskt blod, så tror jeg du bare kan ta det med ro (lettere sagt enn gjort selvsagt).

Lykke til :)

Fia3
11-03-2004, 11:49
Da jeg var på gu på fredag hos gyn. nevnte hun at jeg hadde litt brun utflod der inne, men det var ingenting å bekymre seg for. Det har jeg hatt i de andre sv.skapene mine også, så jeg tar det helt med ro. Jeg er 12+0 i dag! Og der er det fullt liv!!! Det går nok bra, skal du se.

Klem til deg