PDA

Vis full versjon : sex-lysten som gravid

Tidl. bruker
11-03-2004, 11:44
Hvordan er det med lysten deres da jenter, har den dabbet av, økt eller er den lik som før??
Jeg vil og vite om dere venter jente eller gutt hvis dere vet det ;)

Sist hadde jeg overhodet ikke sex lyst, hatet sex og syntes det var noe pes..
Jeg har tidligere være KJEMPE fan av en type sex :blush: men fikk helt motverge da jeg gikk gravid og det hang i en tid etter fødsel.
Da fikk jeg en gutt...

Nå er lysten bedre, jeg fantaserer mer, og har oftere lyst.. men nå sliter gubben med laber lyst da.. :p he he, noe skal det være..
Nå vet jeg ikke hva jeg venter... men har en følelse på jente da..

Jeg mistet en spire (13uke) i august -01, og før aborten hadde jeg en såååå stort sexlyst at det er helt utrolig.. lurer litt på om jeg ventet jente da jeg asså.. kanskje jeg gjør det nå og:???:siden lyste er større enn da jeg fikk gutt liksom.. :p

Hiv dere på nå jenter ;)

Frostiz
12-03-2004, 00:32
Har stemt jeg!:D

Lykke til med lysten,håper bare Lila :bryn: får lysten opp snart da!! :fnis: Jupp,noe Er det!

K@roline
04-04-2004, 14:40
Har stemt! ;)

Tania
04-04-2004, 22:27
Jeg stemte som før graviditeten, og det fordi det er veldig opp og ned her i gården....og det er det vanligvis også...altså kommer anpå hvor i syklusen jeg befinner meg i :)

linnbjo
12-04-2004, 14:14
Her er det veldig mye opp og ned.Plutselig vil jeg så vil jeg ikke i det hele tatt!:uff:

tøtta
26-04-2004, 13:49
Hmmmm...syns det er akkurat likens jeg (ved 18 uker ihverfall):flau:

lille nurket:)
16-05-2004, 12:57
Fant liksom ingen som stemte sånn helt.
Men stemte liten og venter gutt.
Lysten er ikke liten, men den er mindre en før graviditeten:nikker:

Tidl. bruker
20-05-2004, 21:02
Har stemt..
Men må si det at i begynnelsen hadde jeg sånn "avsmak" på sex, det frista liksom ikke.. Men nå derimot er det som før igjen :nikker: :D

Tidl. bruker
24-05-2004, 08:10
Større lyst.... :hyper: hi, hi... ho... ha...

bella76
24-05-2004, 12:33
Større lyst her også...og jeg venter ei jente! :)

Lille Po
24-05-2004, 13:07
Hallo hallo!:nikker:

Merkes ingen forskjell.
Har en umettelig lyst på
sex hele tida.:flau:
:bryn: begynner å bli sliten stakkar,
for sjøl om han også har lyst
så jobber han ofte til laaangt utpå
kvelden å da er det slitsomt å :sengekos:
hele tiden.:flau:
Uff,stakkar gutten min!

nussi
24-05-2004, 13:26
Har mindre lyst nå enn før. Føler meg ikke helt topp for tiden, er ofte kvalm.... så da er det ikke akkurat sex jeg tenker på. Men får håpe det ordner seg :nikker:

ida75
25-05-2004, 15:48
har like mye lyst som før jeg ble gravid :rødme: så blir mye :sengekos:

Lille Milla
25-05-2004, 22:25
Måtte nesten stemme for å se om det er flere som meg.. Er såpass nygravid at vi vet jo ikke før om flere uker om det er en jente eller gutt. Men prøvde den kinesiske testen, og den visste en gutt.. Og det kan vel stemme i forhold til hva jeg leste flere steder her at dårlig sexlyst = gutt. Men er det noen som har noen tips til meg, tror nemlig det begynner å tære på samboeren min at jeg ikke orker sex mer...

Hilsen Lille Milla

*Mariell*
25-05-2004, 23:05
Har stemt jeg!! Kan bare si at :bryn: er veldig fornøyd han :flau: :fnis:

mammami
04-06-2004, 17:10
Jeg har mer lyst enn før, og aner ikke hva jeg har i magen. Har hatt mer lyst i de to foregående svangerskapene også, og har fått en jente og en gutt.

Hva får du ut av det, da?

Happy
04-06-2004, 17:42
sexlysten her er borte, og har vært det i alle svangerskapene.

lenam
28-06-2004, 02:10
varierer veldig hos meg var jo veldig kvalm i starten av svangertskapet da...men no å er de jo katastrofe :mumle: på kontroll i forrige uke sa jordmor at va ikke måtte :sengekos: mer for fødsel pga av MYE kynnere 6 uker før fødsel å 6 uker etter fødsel uten kos de er jaggu lang tid de :sukk:

Tindra
11-07-2004, 14:21
Jeg kan ikke skjønne at det stemmer med dårlig sexlyst og at det blir gutt, for de to forrige svangerskapene så var jeg nærmest desperat:skratte: !!! Stakkars mann som var så nervøs for at det skulle gå galt!!!(Har to gutter fra før)
Men denne gangen så har jeg ikke lyst på:sengekos: i hele tatt, jeg har lyst å "brøle": ikke rør meg !til min litt frustrerte mann! skjønner jo ikke noe han, han husker jo hvordan jeg var de to andre gangene... Så det stemmer vel ikke for alle dette nei! Vi er alle forskjellige...
Jeg vet ikke hva jeg venter nå, men håper det kan sees på ultra

Tidl. bruker
11-07-2004, 15:41
jeg hadde null sexlyst de 3 første mnd av svangerskapet, men nå har jeg fått det litt igjen. men jeg vet ikke kjønn:)

Tidl. bruker
27-07-2004, 14:15
------------------

Ceridal
01-08-2004, 14:39
Lysten har økt betraktelig.

guggi
09-08-2004, 19:40
hmmm......er stort sett sånn jeg har fått mistanke om graviditeten alle gangene-lysten forsvinner,og kommer ikke igjen før babisen er født:flau: stakkars samboer

ingerto
22-08-2004, 00:17
Jeg må vel innrømme at sex lysten varierer.. Kjæresten er litt redd for å "skade" noe at det er lite oppfinnsomt med variasjon....:flau:

Men det blir mye kos da.. Vet ikke hva jeg får...

Termin 12 november

tara
04-11-2004, 08:15
Ingen sexlyst og venter jente.

Men det tror jeg har mye med mannen min sin fremgangsmåte.
Skal bare :sengekos: liksom. Savner kos, uten at det må lede til sex.

Cecilie
04-11-2004, 12:39
Jeg får ikke stemt jeg... De første 16 ukene hadde jeg ingen lyst, hadde luft i magen hele tiden så alt var ubehagelig. Men nå er det akkurat som før. Hadde veldig mye lyst da jeg gikk med Jacob... Nesten så det ble for mye for gubben..

:klemme: Cecilie

8.juni2005
23-11-2004, 12:03
De første ukene var ikke lysten der, men nå har jeg lyst hele tiden! Aner ikke om det er gutt eller jente, men har hele tiden trodd at det er jente.

Gamla
23-11-2004, 12:19
Jeg må si at med såpass mange "Ingen lyst og vet ikke kjønn" så tror jeg det kommer litt an på hvor man er i svangerskapet også. Er man kvalm, trøtt og energitom så minker vel lysten også. Dette er jo betegnende for mange gravide i 1. trimester.

Ingrida
01-12-2004, 15:37
Jeg får liksom ikke stemt helt...

Hadde ingen lyst de første 4-5 månedene, men så kom den snikende tilbake, og nå har jeg masse lyst!!! :flau: Men jeg har jo ingen :bryn: ...
Aner ikke om det blir en gutt eller jente.

Millamamma
01-12-2004, 16:26
Har stemt "ingen sex-lyst - vet ikke kjønn".

Tror gubben er litt små glad, for jeg har bestandig hatt DEN appetiten på sex...:flau:

Men jeg håper lysten kommer tilbake når kvalmen forsvinner!:hyper:

Minnie
02-12-2004, 10:47
Jeg må si at med såpass mange "Ingen lyst og vet ikke kjønn" så tror jeg det kommer litt an på hvor man er i svangerskapet også. Er man kvalm, trøtt og energitom så minker vel lysten også. Dette er jo betegnende for mange gravide i 1. trimester.

Godt poeng, Gamla! Jeg satt og stusset på hvorfor - også svarte jo du meget klokt (og enkelt)! Takk skal du ha.... :flau:

nadine26
02-12-2004, 11:18
Hadde ikke lyst i det hele tatt helt til forrige uke.Men nå øker lysten her gitt.Sambo er så glad om dagen atte...

Ung Frue
27-02-2005, 19:30
Jeg mar mere enn nok sexlyst nå. Jeg var slik sist også. Helt frem til fødselen holdt vi det gående :lettet: Sexen er liksom mye bedre nå også synes jeg da :hyper: