PDA

Vis full versjon : Nytt forsøk.....

Nairobi Anki
15-08-2002, 13:09
Enten er jeg helt kokkelimonke, eller så ER jeg helt kokkellimonke :bonk:

Nå er jeg endelig tilbake ifra Sverige, og har gledet meg SÅÅÅ til å treffe dere jentene igjen (hadde ikke tilgang til PC i Sverige). Og hva har skjedd??? Alt er jo forandret, og jeg har hatt kjempeproblemer. Igår trodde jeg at jeg hadde fått til alt, og sendte min første melding, men da jeg gikk inn idag for å se om noen hadde svart, så var ikke meldingen min med....
:leiseg:

Jeg vil bare si I AM BACK :klapp:

Etter tivoli, fisketur, et par hundre mil i bil osv, er det godt, nå ca to uker før termin å kunne roe seg ned og se om det skjer noe snart. Skal på kontroll idag, så jeg er litt spent. Det er tre uker siden sist.

MEN! Mitt store spørsmål nå er om det blir noe mere is før vi skal inn og føde , jenter. OM det blir det, vil jeg så gjerne være med, slik at jeg også kan få se dere.

:findag:

Klem fra Nairobi Anki og Moffen 37 + 4 :baby:

Pelen
15-08-2002, 13:36
Jo da, jeg leste innlegget ditt fra i går!

Klem Pelen februarklubben

Pope
15-08-2002, 14:30
Velkommen tilbake til Norge :klapp:

Jasså, så du har kommet deg hjem fra Afrikas store sletter....til flott vær hjemme i Norge!

Is-ja!!
Vi tar en liten is-tur på tirsdagen, meldingen om dette ligger litt nede i diskusjonslisten...Septemberklubben er jo så aktiv, at jeg ikke helt vet hvor langt nede på listen den er. Det er så mange nye teamer som kommer inn her hver dag.

Klem snikleseren
og lille kråkebolle

Eforia
15-08-2002, 14:36
Har savnet deg og historiene dine en stund, så nå er det godt å se at du er tilbake til sluttspurten.

Jeg er en av de som enda ikke har startet permisjonen enda, så jeg jobber 50%. Skal liksom ha fri tirsdager da, men det ser ut som det blir et møte på tirsdag ettermiddag som jeg må være med, og da får jeg kanskje ikke vært med på is-spising likevel:( .

Men jeg håper i det lengste at det endelig skal klaffe for meg også slik at jeg i alle fall får hilst på noen av septemberdamene.

Eforia
34+3

Vimsen
15-08-2002, 15:40
Velkommen tilbake til moderlandet OG til SM :)

klem
Vimsen T-19

Robyn
15-08-2002, 16:18
Velkommen hjem til Norge! :klapp:

Nå kan jeg tenke meg det blir deilig å kunne ta det med ro den siste tiden før termin. Høres ut som om du har hatt noen hektiske uker. (Men det har jo sikkert vært koselig også.)

Klem fra Robyn, 35+4

Stini
15-08-2002, 18:17
Velkommen til Norge, Anki!!!!

Det var kjekt å høre fra deg igjen, jeg har faktisk tenkt på deg..
Så bra at alt er bra med deg og Teigen Moff!
Kos deg med isen!

:klem: Fra Stini & Lille Håp 35+4

Mamba
15-08-2002, 18:42
Velkommen tilbake, ja!:mervink:

Har også savnet historiene dine fra Nairobi, men det blir vel ikke flere av dem, siden du er i Norge nå..:uff:

Min beste venninne vokste opp i Nairobi og jeg har vært der sammen med henne i "min ungdom", så jeg føler liksom at jeg kjenner meg litt igjen når du forteller..:)

Nyt den norske sen-sommeren!

Mamba:)

Mormona
15-08-2002, 22:25
velkommen hjem til moderlandet, Anki....godt å se at du har det bra og at alt er i rute med baby :)

Tror at jentene har planlagt is på Aker Brygge den 20. august. Jeg kan ikke den dagen og dessuten så har jeg fått kjøre-bil-langt-alene-forbud av min kjære så nærme termin. Stakkars mannen får jo hetta hvis jeg ikke rekker å ta telefonen fort nok allerede nå....skal bli artige uker fremover det her.

Håper dere koser dere hjemme i Norge og at du får til å holde kontakten her inne nå....uansett så må du bli med over til nybakt mamma og septemberklubben der når den lille har kommet ut og dere er vel hjemme i Nairobi igjen :)

Stor klem fra Mormona T-17