PDA

Vis full versjon : Hemoroider og sånt

Miro
15-08-2002, 14:22
Er det 90% sikkert at de forsvinner etter fødsel hvis de ikke forsvinner før fødsel?? Jeg har gitt opp å få de til å forsvinne, har prøvd alt. Jeg fikk til og med anbefalt av legen min noe korngreier jeg kjøpte på apoteket som skulle spises morgen og kveld. Joda, det har holdt magen min i sjakk og jeg har ikke vært hard, men har hemoroidenen forsvunnet for det? Nei det har det ikke. Salver har jeg prøvd. Så jeg har gitt opp. Jeg får bare leve med de. De er jo ikke vonde eller noe nå, men ganske psykisk plagsomt (jeg vet liksom at de er der). Har 17 dager igjen til termin, så da får de bare være der. Jeg har nemlig hørt at de skal forsvinne etter fødsel, ihvertfall 90% av tilfellene.

Hilsen Miro:blush:

siw26
15-08-2002, 20:55
at du kan fjerne de med strikk evt? I samråd med lege selvsagt, men jeg har vært borti at i alle fall eldre folk kan fjerne de på den måten.. Blodtilstømningen blir da stoppet(da må jo hemorroidene være store da).
Jeg vet ikke...

Skorpio
19-08-2002, 17:22
Jeg var veldig plaget etter forrige fødsel. Og salvene hjalp INGENTING! men så kom jeg meg til legen og fikk stikkpiller - som kun selges på resept - og det hjalp virkelig!!! ;)

Tidl. bruker
20-08-2002, 18:17
Ikke godt med hermorider!!!!:(

Pope
29-08-2002, 13:26
Min svigerrinne fortalte at hun fikk hemorider etter fødsel!! Så selv om man ikke har det før fødsel, så kan man få det etter. Så jeg vet ikke helt om jeg tror på at de forsvinner med engang etter fødsel...
Men de forsvinner etterhvert, Miro. Hold ut!!!!

klem pope