Vis full versjon : Jeg kjenner det sprekker
TajMahal
14-10-2002, 20:35
Magen er så stor nå at jeg kan formelig kjenne at den sprekker av og til.. Er jeg veldig mett og snur meg for brått ol så gjør det skikkelig vondt :(
Flere som har sprengt mage og en snodig fasjong på navelen om dagen? :D
Gleder meg til babyen har kommet ut :)
TajMahal uke 30
IzziCreo
14-10-2002, 22:31
Ja, tror jeg føler noe av det samme :uff: Huden på magen er liksom så spent at det til tider gjør litt vondt... Og så er jeg så plaget med svangerskapskløe på hele kroppen, men mens jeg kan klø sånn skikkelig hardt ellers så må jeg være veldig forsiktig på magen for huden er så innmari sart. Merker også at det ikke er så mye plass i magen når jeg spiser også - blir fort mett :)
Kjenner også at magen tynger veldig ned mot underlivet når jeg går - og det er ganske ubehagelig... Men det er vel normalt tenker jeg ;)
Klem Suzie Q 33+0
Begynner faktisk å bli litt sår rundt navelen,akkurat som huden faktisk har sprukket.Har hørt om folk som har "revnet" å er litt redd for det.:(
Noen dager har jeg navel andre dager er den helt borte det spørs hvordan den lille ligger:baby:
Synes det begynner å bli trangt der inne allerede jeg,lurer fælt på hordan magen kommer til å se ut tilslutt:???:
Har også vert veldig øm i det siste,kjennes ut som magen har blåflekker.....hørtes sikkert rart ut.:p
Lenesin termin 31.12.02.:birth: :hjerter:
Navlen min ser helt merkelig ut, ja! Den har liksom åpnet seg litt og nå kan jeg for første gang vaske den inni! Men vond er den ikke, bortsett for når veslejenta sparker rett på den, det kan være litt ubehagelig.
Men heldigvis merker jeg ingen sprekking av noe slag enda. Men det kommer vel, det er fortsatt 10 uker igjen for min del...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.