PDA

Vis full versjon : Kanskje var ikke miraklenes tid forbi..?

MokkMokk
14-10-2002, 21:30
Jeg titter forsiktig inn til dere igjen..for det kan faktisk se ut som jeg hører hjemme her likevel.. :uff:

Som jeg skriver i overskriften - det ser ut som at miraklenes tid ikke er forbi.
Jeg kan skrive mer utfyllende om hele historien senere, for det har vært noen vonde, "begivenhetsrike" dager
med sykehusinnleggelser, 4 UL på 6 dager, like mange hCG-målinger, faste, forberedelse til operasjon, osv..osv..

Men dere - det går kanskje bra likevel.. :gladtrist:

..for hCG'en min bare STIGER OG STIGER!
Fra 9700 på onsdag, til 12900 fredag, så 15500 lørdag, og 22500 idag.
Og idag, på UL..så vi det legene mener bestemt er et fosteranlegg, INNI livmora!
De ser helle ingenting unormalt på eggstokken nå.

Hjerteaktivitet så vi ikke, men jeg er ennå bare 5+6 (ut fra EL), så det er nok mest sannsynlig for tidlig.

Herregud..dette har vært noen vanvittige dager, og som sagt, jeg kan fortelle litt mer senere, om noen vil vite. Akkurat nå har jeg mer enn nok med å fordøye alt dette selv :gladtrist:, for det er bare 5 dager siden jeg fikk kontant beskjed fra den legen jeg var hos da, om at det ikke fantes håp om en normal graviditet.. :leiseg: Jeg ville de skulle legge vekt på MINE beregninger den dagen, siden jeg VET at EL kom 9 dager senere enn det de "regner med", slik de regner. Men jeg ble ikke hørt først :( Og dermed var jeg lengre i deres øyne, og da mente de de burde sett liv, noe de altså ikke gjorde.

Jeg VET at ingenting er sikkert, jeg skal tilbake til kontroll om en uke, man håper å se liv da.
Men jeg velger å se positivt på ting nå. :)
Jeg er noen erfaringer rikere, noen illusjoner (om legestanden...) fattigere :sint:, men best av alt:

JEG ER FORTSATT VELDIG, VELDIG GRAVID!

Jeg :leiseg: litt igjen nå, men nå er det lykketårer..

Klem fra verene
5+6 (!!!)

amn
14-10-2002, 21:34
Åhhhh næmmen dette var jammen meg det beste jeg har hørt noen gang!:gladtrist :gladtrist
Dette var jammen meg bra...og håper nå virkelig at dette går din vei...men det virker jo som det skal gjøre netopp det...lykke til verene vennen....stå på:klapp: :klapp:

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Madsine
14-10-2002, 21:35
Jeg hadde et håp på at deg skulle gå slik:klapp: :klapp:

Har savnet deg i disse dagene.

Masse :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: fra meg

~TM~
14-10-2002, 21:56
:happycry: :klem: :happycry: :klem:

Dette var gode nyheter, Verene!

anita
14-10-2002, 22:04
Så fint å høre, verene:klapp:

Krysser ALT jeg har for at det går bra resten av de 9 mnd og :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

bobla
14-10-2002, 22:20
Dette var de beste nyhetene vi kunne få fra deg nå!!!

jeg er såGLAD!!! på dine vegne nå, at jeg nesten ikke har ord.....:klapp: :klapp: :klapp:

mange lykke tårer fra en kjempeglad

(6+0)

Tidl. bruker
14-10-2002, 22:42
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Så fantastisk Verene!!! Håper den lille spiren din virkelig har klort seg fast, og på det rette stedet.

Det er jo ganske utrolig da, at de ikke ville høre på deg. Det er jo tross alt du som kjenner kroppen din best, og vi prøvere vet ofte når EL er. Gratulerer så mye igjen med mirakelet ditt.

Eden
14-10-2002, 23:34
Så kjekt for deg, verene!

Krysser alt jeg har og håper alt går bra, det fortjener du:klapp:

Håper å se masse til deg her inne!

Linejenta
14-10-2002, 23:38
Nå ble jeg glad, virkelig glad..

Så godt å ha deg tilbake igjen.

Har ikke ord... :klapp: :klapp: :klapp:

Nå må vi bare fortsette og krysse armer og ben

Klem fra :birth:

dreams
15-10-2002, 00:03
Såååå koselig at det gikk din vei!! :klapp:

Håper du får en lettere tid fremmover og at alt går bra til slutt.

Gretchen
15-10-2002, 00:21
Følte virkelig med deg, jeg har jo vært samtidig med deg både på SG og her på SM selv om vi ikke har snakket med hverandre !!
Nå ble jeg virkelig glad !!!
Lykke til videre - håper jeg ser mer til deg snart.
klemmer fra Gretchen ;)

Tidl. bruker
15-10-2002, 00:37
Er det virkelig sant?!?!?!? Det var hærlige nyheter verene!!!
Nå ble jeg utrolig glad!!!
Vi alle krysser fingre for deg og lille spire, dette MÅ gå bra!!!

Suss og klem fra

Nøtteliten
15-10-2002, 11:52
at mirkaler ennå finnes!
kjempenyheter Verene - nå vil vi ha deg og spiren din her til langt uti juni!

krysser alt jeg har av fingre og tær for at det skal gå bra resten av svangerskapet!!!!!!

Mange klemmer fra Nøtteliten

Kiki2
15-10-2002, 12:04
Verene, vennen...

:happycry: :happycry: :happycry: :happycry:

Dette var akkurat den nyheten vi ventet på alle sammen. Selv om det er ganske tragisk, så er det i dette tilfelle fint at leger kan ta feil!

Ønsker deg lykke til i resten av svangerskapet og xxx alt av fingre og tær for at spiren klorer seg fast fram til juni en gang!

Nå skal det bli :baby: i det nye huset!

:klapp: :klapp: :klapp:

God klem,

Kiki
10+0

Trymma
15-10-2002, 13:35
Nå har ikke jeg vært her på SM så mange dager, og kjenner jo ikke deg, men jeg meldte meg inn i går, og leste det du skrev da, da du meldte deg ut av juniklubben....

Jeg turte ikke å skrive noe til deg da, for jeg syns liksom jeg var så på sida av alt, men når du skrev i dag at det er håp så ble jeg så kjempeglad at jeg bare må skrive! Det er så fint å se hvordan de andre her på SM støtter opp, og du skal vite at også vi som ikke kjenner deg ennå, tenker&krysser fingre&sender gode tanker&gode vibrasjoner så mye vi kan til deg og minien.

Lykke til!

lillife
15-10-2002, 13:46
Lykke til videre!:) Så bra å høre at det ser ut til å gå bra!!!

Miriam
15-10-2002, 14:06
Kjære Verene, så fantastisk!

Det var godt å høre, jeg håper for deg av hele mitt hjerte at alt skal gå bra videre for deg.

Klem fra Miriam i maiklubben :)

agre
15-10-2002, 21:57
Dette var virkelig flott - underenes tid er ikke forbi!
:)

Jeg er veldig glad på dine vegne! SÅ FANTASTISK!!

Lykke til videre!