PDA

Vis full versjon : Lurer på litt forskjellig...

Bare meg..
16-03-2004, 00:17
Hei!

Jeg går å lurer på om jeg er gravid, og har gjort det noen uker nå. Jeg gikk egentlig på p-piller, (men var litt uforsiktig), dermed er det ikke så lett å vite noe om min syklus. Har tatt flere tester, men bare negativt. Hvor lenge etter IKM kan man teste negativt og allikevel være gravid? Noen som mener noe?

Hadde litt blødning rundt IKM, men ikke som mensen. Har noen erfaring med dette etter slutt på p-piller? Pleier mens å bli helt borte, bli lite eller mye?

En annen ting som var rart. Jeg blødde noen dråper rent blod etter samleie her om dagen, noe jeg aldri har gjort før. Har noen opplevd dette utenom graviditet?

Jeg er så innmari humørsyk! + at jeg har flere tegn. Veldig rart hvis kroppen kan lure seg selv på denne måten...

Men, setter pris hvis noen gidder å svare, imens jeg venter til å teste på nytt. Ganske slitsomt å gå sånn å ikke vite når kroppen sender så rare signaler!

:)

Bella24
17-03-2004, 19:19
Hei!!
Vet ikke om jeg har noe vettugt å komme med. Men hvor lenge er det siden IKM? Jeg testet svakt positivt to dager etter ikm. Hadde da hatt normal mens etter pilleslutt i tre mnd. Den lille blødningen din kan jo ha vært festeblødning, men nå er ikke jeg noen lege. Vent noen dager og test igjen da vøttø. Eller ta deg en tur til legen. Det er bedre enn å gå å lure. Og kanskje vi ser deg inne på sm snart.

Lykke til!!

Klem Bella

hegemu
01-04-2004, 17:36
Hei!

Jeg testet svakt posititvt IKM, men negativt tre dager før. Tror dette varierer veldig.

hegemu