PDA

Vis full versjon : Hvem har vært til UL hittil?

MokkMokk
15-10-2002, 07:22
..er det flere enn Enni, Gretchen og meg selv?

Vi fant som sagt ikke hjerteaktivitet i går, men jeg håper og tror det er fordi det er for tidlig.
Jeg har jo vært på 4 UL i løpet av 6 dager nå, og har ved disse sett et pittelite hulrom i livmora (onsdag), som ble større (fredag),
og vokst enda litt (lørdag) frem til i går, da de så en liten sak på noen få mm inni dette hulrommet,
som de mente måtte være fosteranlegget :wow:
Samtidig er hCG'en min veldig høy og fin, sier legene, i forhold til hvor langt jeg er kommet.

Så jeg er beroliget nå, tross alt.. Selv om jeg har gruet meg som en hund før hver UL :(

Ny kontroll kommende mandag på meg - syns det er vanvittig lenge til, men får vel bare holde ut.
Og da hååååper vi å se LIV!

Klem fra en småkvalm, men morgenfrisk

charlie
15-10-2002, 14:41
Hehe - joda jeg har vært til UL, men det var før befruktning, da...

gikk på pergo og hadde krav om UL fra klinikken før behandling ,så jeg har faktisk bilde av FOLIKLENE! Det syns jeg er veldig moro!- hehe... Og det var to folikler - kanskje det ble to befruktede egg - hvem vet..

men det er ihvertfall èn, for gravid er jeg.

har ikke vært til UL etter befruktning, men fordi det var to folikler, har jeg lyst på en UL så snart det er noe poeng ifht. å se fosteranlegg, bare for å konstatere hva vi har å forholde oss til.. kremt...

;) ;)

amarige
15-10-2002, 17:08
Jeg har også sett en folikkel, som ble befruktet 2-3 dager etterpå....ganske morsomt å tenke på.
Skal til UL i uke 8. Er nå i uke 5+4.

Gina
15-10-2002, 17:32
...

bobla
15-10-2002, 20:56
hvis det er UL i forbindelse med graviditeten, så har jeg ikke det ennå, jeg skal den 30/10, og jeg gleder/gruer meg såååååå mye da!!!

kun 15 dg, igjen.......:klapp: :klapp: :klapp:

(6+1)

agre
15-10-2002, 21:53
Jeg har vært på UL i dag!!!
Jeg har vært litt bekymret i det siste, så jeg ville gjerne se hvordan det stod til - at jeg virkelig var gravid og at det ikke var utenforlivmoren. Dette fikk jeg bekreftet!!!!

Vi fikk også med oss et par bildet hjem, men babyen er så liten at den er nesten usynlig... Bare 1,6 mm. Jeg tror jeg er 6+2, og det var visst akkurat for tidlig til at man kunne se det bedre og se at det utviklet seg riktig. Så jeg tror jeg skal gå en gang til om 2 uker. Det er jo dyrt, og jeg får det ikke dekket siden jeg ikke er i noen risikosone, men verdt det....

Jeg håper at jeg bare er littegrann mindre gravid enn jeg tror, og at alt er i orden. Det var uansett en spennende opplevelse!