Vis full versjon : Babydyne - hva er normal pris?
IzziCreo
15-08-2002, 13:51
Hei,
var på Fru Lyng i går, og der er det en masse salg nå. Kom over en dyndyne til baby som var på halv pris (før 998,-). Men jeg er jo så usikker - hva er normalt å betale for en babydyne? Er 500 mye? Er dundyne å foretrekke for babyer (har termin i desember så dun er sikkert ikke så dumt...)?
Føler meg skikkelig grønn på enkelte slike ting :D
Klem Suzie Q 24+3
Gosh:gal2: 998,- for en dyne. På Hansen og Dysvik kjøpte vi en dundyne til kr. 259,- Du bare mååååå ikke kjøpe så dyr dyne. Det er jo galskap. For det første bruker h*n den dyna (hvis det er den minste dyna) i kanskje bare til h*n er litt over halvåret til ett år.
Vi kjøpte i tillegg en termodyne til kr. 159,- Vi hadde ikke tenkt å kjøpe to dyner, men siden de var så billige så gjorde vi det. Vi har tenkt å ha termodyna i vogna, og dundyna i sengen, da :baby: skal sove hos oss kanskje i 5-6 måneder og med vindu oppe, og da er det midt på vinteren.
Har også løst "dyne over hodet" problemet. Vi har kjøpt sånn som man fester votter til klærne med, og fester den i enden av dyna og enden av lakenet.. Vips, dyna forblir fast. Da må baby virkelig begynne å krype under dyna selv, hvis han skal få dyna over hodet. (dette var kun en digresjon, og ingenting med saken å gjøre:p )
Lykke til i jakten på dyne:)
Hilsen Miro
IzziCreo
15-08-2002, 14:09
Takk, Miro :klapp:
Det ante meg nemlig at det var en stiv pris - Fru Lyng er ikke akkurat kjent for lave priser ;)
Nei, kommer nok ikke til å kjøpe den dynen da når man kan få tak i andre gode dyner til lavere pris. Og som du sier - babyen bruker den ikke så lenge.
Smart det med festing av dyne. Selv om noen anbefaler å ikke bruke dyne så kommer jeg nok til å gjøre det. Det er jo kaldt på vinteren!
Godt å ha noen å spørre om slike ting som man føler seg helt på jordet med :D
Klem Suzie Q 24+3
Tidl. bruker
16-08-2002, 00:30
Jeg kjøpe min baby dyne på Spar Kjøp til 100 lappen. Er mer enn fornyd med den. Tenk deg at det skal tåle vask. Kanskje ungen spyr eller har diare`. Tenk deg godt om.
Nå som jeg får en unge til da skal jeg skal jeg kjøpe en slik til. Mer enn nok bra for de små. Heter polar dyne. Har selv en slik dyne i voksen størrelse.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.