PDA

Vis full versjon : Ost!

tulla
15-08-2002, 14:51
Er så glad i ost, av alle typer, spesielt blåskimmel ost :leiseg: . Vet at jeg ikke skal spise det, men vilke typer av myke oster kan vi spise?
Jeg har regnet med at smeltost som sånne tubeoster er greie. Men hvordan er det med for eks. Tines krydderoster, andre myke oster. Har prøvd å se på om det er pasteurisert eller ikke, men det klarer jeg ikke å finne på innholdsbeskrivelsen. Hva med Fetaost???
Har noen en oppskrift / liste???

Krølla
15-08-2002, 15:02
Hei Tulla!

Eg ringte til Tine forbrukerservice då eg vart gravid for å høyre om akkurat dette, og slik var svaret eg fekk: Tine har aldri fått påvist listeria bakterien i nokon av sine ostar, men likevel ville ho anbefale at eg ikkje spiste dei "risikofylte" ostane som blåskimmelost. (Dette er uansett ikkje aktuelt for meg fordi eg ikkje liker denne typen ost, så eg var mest interessert i dei vanlige ostane). Ostar som kremost, tubeost, cottage cheese, dessertost (creme cherie), kvitost, brunost er heilt trygt å jafse i seg, og det gjer eg til den store gullmedaljen!! Når du les bakpå pakningen på ostane så ser du at dei aller fleste inneheld f.eks. heilmelk eller kvitost som basis (+ diverse andre smaksingrediensar), og då kan du trygt gå utifrå at så lenge dei er laga i Noreg så er dei pasteuriserte.

:findag: