PDA

Vis full versjon : Søt mann

Tinetoff
15-10-2002, 13:14
Hihi, i går kveld satt jeg og T-mannen og så på program om svangerskap på Discovery - fryktelig interessant med masse fine bilder av fostre og en god del ultralydfilm, 3D og vanlig. Og da T-mannen hadde sett en stund på de bittesmå perfekte hendene til 9-10-ukers fostre og koblet dette med at jeg faktisk er 10 uker på vei nå, ble han plutselig fryktelig opptatt av kostholdet mitt. Det har jo ikke vært så bra i det siste, mye Toro-mat (og jeg som elsker å lage mat fra grunnen og kanskje normalt spiser Toro en gang i måneden eller noe), brødskive med geitost, cola (ikke så mye, da), seigmenn og saltstenger ... :lol: :lol: Han nappet altså saltstangbollen ut av hendene mine, så bekymret på den tomme colaflaska (tillot meg en cola etter å ha kastet opp middagen :spy: :( ), og sa strengt at jeg måtte begynne med masse frukt og grønt og slutte med salt og whatnot og han skulle lage masse deilig wok-mat til meg framover, men jeg kunne ikke få noe særlig soyasaus på pga av saltet!!!!! :lol: :lol: :lol:

Tror helt klart faren våknet i ham i går, altså. Noen andre våknende fedre?

Nøtteliten
15-10-2002, 13:51
jeg har også en mann som har våknet ja...sørger for at det alltid er masse frukt i huset - men selv har han en lei tendens til å foretrekke grandiosa og annen ikke fullt så bra mat...men han passer godt på at både tran og sunn mat finner veien til meg! Og colaen...den har han i fred!

Nøtteliten

Linemor
15-10-2002, 14:27
Vi har en datter fra før. Jeg kan ikke akkurat si at han bryr seg så mye om hva jeg spiser o.l. Han er vel mest opptatt av å ligge lavt i terrenget slik at ikke at han ikke får en orntlig skyllebøtte fra meg(stakkar, jeg kan bare ikke noe for det). Dessuten er ikke humøret hans særlig bra heller for tiden.

Forige gang tror jeg heller ikke han var noe særlig omsorgsfull heller før vi hadde vært på UL. Da gikk det opp for han.

Men denne gangen trenger jeg virkelig omsorg........(forige gang var jeg jo helt frisk).

Isabell@
15-10-2002, 14:36
Han passer på som bare det. :D

Han har vært litt bekymret nå som jeg har vært så kvalm, han synes ikke jeg får i meg nok mat, så han prøver å lage god mat til meg og sånn... Han har stadig en mening om det jeg spiser, noe jeg ikke alltid synes er så morsomt. Også spør han meg om jeg tar folat og passer på at jeg ikke tar noen "farlige" medisiner.

Han er så søt atte!!! :blush:

Tidl. bruker
15-10-2002, 22:06
Mannen din kan godt få låne min mann en dag..... Han kan gi ham et lite grunnkurs i å bry seg!!!:lol::lol::lol:
Jeg føler jeg i stor grad er alene om dette, men det er kanskje bare de "sure-irriterte-hormonene" mine som tar litt overhånd :) ;)
Når det kommer til stykket, så er han vel egentlig ikke så verst. Men jeg har vanskelig for å komme på noen spesiell episode som forteller at faren i ham har våknet.
Han har barn i fra et tidligere forhold, så jeg må vel kanskje bare akseptere at dette ikke er like nytt å spennende for ham som for meg! Men han stiller mer opp denne gang enn han har gjort de andre gangene.... så det er jo bra!!! :uff: :) :)