Vis full versjon : Enni takker for seg for denne gang
Da gikk det som det måtte gå. I går kveld fikk jeg skikkelig blødning, og da skjønte jeg at her går det galt. Holdt på å svime av på badegulvet. Resten av kvelden gikk med til å ligge på sofaen og sitte på do, og til slutt aborterte jeg.
Ringte sykehuset i dag, og skal inn til ultralyd i morgen for å se om alt har kommet ut.
Er forferdelig lei meg. :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Men innser at dette er ting som skjer, og at det bare er å prøve igjen senere. Jeg er jo ung og vi har masse av tid foran oss. Så selv om skuffelsen er stor og gråten sitter løst, er vi optimistiske.
Vil bare ønske dere alle masse masse lykke til videre, håper virkelig det går bra med dere. Så titter jeg kanskje innom senere en gang.
Enni
Linejenta
15-10-2002, 15:15
Huffameg, dette var ikke noen hyggelig overraskelse.. jeg har ikke ord... så trist...
Tenker masse på deg og sender deg masse:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Håper du kommer deg etterhvert og kan starte på ny, du virker ganske sterk i det du skriver... så hvis du blir klar for å prøve igjen så ønsker jeg deg LYKKE LYKKE til..
Masse varme tanker fra
Gretchen
15-10-2002, 15:27
Føler med deg, dette har jeg selv opplevd en del ganger, og går på nåler nå fram til uke 12. De sier at det er mer vanlig enn en tror å abortere en gang. Vi får håpe du følger statistikken, og at det går bra neste gang.
Masse trøsteklemmer fra Gretchen
MokkMokk
15-10-2002, 15:57
..så utrolig trist! :leiseg: :leiseg:
Det er ikke lenge siden jeg følte på den samme sorgen, selv om den i mitt tilfelle ikke var like endelig som en SA er.
Kjempeleit å høre, jeg håpet virkelig det skulle gå bra med deg.
Nå må du og Ennimannen ta godt vare på hverandre, og som du så fint sier - dere er unge og har tiden foran dere.
Det kommer nye sjanser, selv om jeg VET at det føles håpløst ut når man står med begge bena oppi elendigheten.
Ønsker dere masse, masse LYKKE TIL - og håper du er tilbake her på SM før du vet ordet av det!!
Jeg føler med deg. :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Trøsteklemmer fra
Dette var kjempe trist :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Håper du snart kommer deg tilbake på SM sidene:stakar:
kristina
15-10-2002, 17:21
Uff da, dette var triste nyheter :(
Jeg håper at kroppen har 'ordnet opp' for din del, og at du slipper utskrapning.
Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til videre og håper å se deg her på SM igjen fort som fy!!
Ta godt vare på deg selv,
mange :stakar: :stakar: :stakar:
fra kristina
Dette var ikke noe koselig å høre.
Tenker på deg, og håper du snart kommer tilbake til SM.
Kjempetrist! Har selv opplevd å miste og vet hvor fælt det er. Men skal det skje, er det greit at det skjer såpass tidlig. Dårlig trøst, men håper du klarer å tenke positivt. Og at du kommer raskt tilbake!!
dette var skikkelig trist å høre!!!
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
ord er fattige i en slik situasjon...ville bare si at jeg tenker på deg...
nå må dere ta godt vare på hverandre, og ta dere tid til å sørge....det er viktig å gå en tur i kjeller'n for å komme seg opp igjen....
:( :( :(
Du har fått mange gode ord fra flotte jenter. Jeg vil bare slutte meg til dem og uttrykke min medfølelse. ... og så håper jeg at du kommer snart tilbake til SM!
det var veldig trist. Håper dere tar godt vare på hverandre og kommer raskt tilbake til oss på SM:stakar:
Det var frykteleg trist..:leiseg:
Innmari trist å høre....
Ta vare på deg sjøl og lykke til videre!
Huff så forferdelig trist. Dette er jo bare alles mareritt:leiseg:
Håper det går bra med deg i tiden fremover!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.