PDA

Vis full versjon : Spyr och spyr och spyr...

kikkis
20-03-2004, 14:12
Hej!

Är det någon som har ett bra tips hur man får behålla lite mat i sig? Kastar upp allt jag får i mig och jag har gjort allt legen sier till mig: äta ofta, äta innan jag stiger upp ur sängen mm, mm...

Något tips, please...?!

:findag:

Tidl. bruker
21-03-2004, 11:20
Har du prøvd å drikke litt te? Urtete med ingefær kan hjelpe mot kvalme og oppkast.
Dersom du fortsetter å kaste opp, må du oppsøke lege for å vurdere om du har "ekstrem svangerskapskvalme". Du vil kanskje bli innlagt på sykehus dersom du har for lite væske i kroppen, derfor er det viktigt å få det undersøkt så tidligt som muligt.

Håper det gir seg snart... God bedring til deg!!

Klemmer fra

Marisol
29-03-2004, 16:28
Jeg og kastet opp mye i begynnelsen...prøvde ingefærtabeletter, reisesykepiller(ble bare trøtt da) ....og til slutt foreslo legen B6 vitaminer, fra nycovit B plus. tok 3 B6 piller til dagen, og etter en uke ble oppkast og kvalme kraftig redusert. nå er jeg nesten aldri dårlig lenger:klapp:
Ikke sikkert det er like effektivt på deg,men det skader ikke å prøve.

quote fra CGJ:
Dersom du fortsetter å kaste opp, må du oppsøke lege for å vurdere om du har "ekstrem svangerskapskvalme". Du vil kanskje bli innlagt på sykehus dersom du har for lite væske i kroppen, derfor er det viktigt å få det undersøkt så tidligt som muligt.

Håper du finner noe som hjelper deg!!!!!
God bedring og lykke til:stakar:

Lille Ru
30-03-2004, 15:45
Jeg har også prøvd alt, men jeg spyr enda, B-vitaminene spyr jeg opp før de er kommet ned en gang...
Heldigvis er det noen lysglimt innimellom, så jeg får i meg noe mat, men jeg spyr hele døgnet, og har begynt å skrive ned hva jeg spyr av - så får jeg se hva jeg sitter igjen med til slutt!