Vis full versjon : TROR vi har klart å bestemme oss for navn! :)
Vi regner jo med at det blir ei lita Snuppe denne gangen, noe som passer fint, ettersom vi fikk Snuppen ifjor sommer:)
Så vi har vridd hjernene frem og tilbake..prøvd å ikke assosiere navn med personer vi kjenner/vet om osv....(ikke lett skal jeg si dere!!)
....og resultatet har derfor blitt;
K a i s a .....eller muligens
J u n e
Vår sønn heter Kasper fra før....
Så til alle dere andre som sliter med navn;
LYKKE TIL!!!!! :)
Jeg har alltid likt Kaisa så godt og foreslo det for mannen, men vi ble enige om at hvis det blir jente så blir det Kaya, for han synes det var litt finere. Men nå vet jo vi at vi får gutt den gangen. Så da blir det kanskje Kaisa eller Kaya neste gang?
Lykke til :cool:
Klem fra BigMama 32+1:findag:
Hmmmm...
June har jeg aldri hørt før...det var jo litt fint da, men det er kanskje mer engelsk?
Kaysa synes jeg er et ganske fint navn. Tror mange i Danmark har dette navnet, jeg kjenner ingen med dette navnet men har hørt det bli brukt..
Jeg foreslo også Kaja for popmannen, men det var før vi fikk vite at dette skulle bli en gutt.
Pope 30+6
Ole skulle hett June om han hadde vært jente ;)
Kasper og Kaisa var kjempefine sammen!! :)
June sto fint til Kasper det også, altså, men Kaisa var liksom full klaff! Terningkast 6.. :D
da gjenstår det bare å SE Snuppa da......slik at vi får vurdert hva som passer!
:) :) :) :)
Heisann!
Kaisa var kjempefint navn. Liker det mye bedre enn June. Jeg må også si jeg har vært veldig svak for Kaja, men min mann liker det ikke så da er jo den diskusjonen over for meg :uff:
Jeg vet jo ikke om det er ei jente jeg får da, men blir det ei, så skal hun hete Tuva :elsker:
Tove 30+6
Malinmor
15-08-2002, 21:06
Begge navnene var fine, men jeg holder en knapp på June:klapp: Kjempe søtt, men jeg liker Kaisa også ;)
Lykketil:D
Holder en finger opp for June, synes det passer best sammen med Kasper:)
Dessuten så har jeg alltid likt navne June:):findag:
kjempefine navn begge to! men jeg syntes june passet best til kasper :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.