PDA

Vis full versjon : Jeg fryser så innmari.....

Ink
15-10-2002, 15:28
Hei :)

Jeg sitter på jobb med hendene rundt min tredje tekopp i dag. Jeg fryser slik at jeg sitter og hakker tenner. Leppene mine er mørk lilla. Det bruker jeg aldri å ha. Jeg har kledt meg kjempegodt i dag med flere lag klær. Er det flere som har det likedan som meg???

:ide: Vi kan kanskje sette oss tettere sammen?? :)

Har forresten ikke så mange symptomer ennå??? Er jeg gal som har lyst til å bli kvalm???

Klem
- Ink - og Knerten :baby: 4+3

Gretchen
15-10-2002, 15:39
Det er visst ikke helt vanlig å fryse, men jeg gjør det jeg også!!
Fikk bekjsed av en tidligere kollega, at bare vent til du blir gravid, da blir du varm da. Å nei da, jeg har allerede frosset meg gjennom to svangerskap, og ser ut til å fryse like mye nå !!
Skjønner at du ønsker deg kvalme, for det er liksom et tegn på at man er gravid. Har sydd nesten sammenhengende i 9 måneder en gang, og det var ikke gøy!! Jeg ønsket meg kvalme jeg også for jeg hadde hatt 4 SA/MA og visste at er du kvalm, er det OK. Jeg fikkmer enn jeg ba om . Det kunne godt ha gitt seg ved 12 uker som hos de fleste andre !!
Lykke til videre, sender deg noen varme tanker som du kan ta med deg.
:findag:
Klemmer fra Gretchen (7+1) ;)

MokkMokk
15-10-2002, 15:50
..det er meg!

Jeg er vanvittig varm om dagen, og syns det var helt herlig å legge seg i iskaldt soverom i går kveld;
stakkars verenemannen frøs og ville sette på en varmeovn..

Men så ligger kroppstemperaturen min nærmere 37,5 konstant nå også, og jeg som lå så vidt over 36 blank før - det er en forskjell det!

Jeg har alltid vært en ordentlig frysepinn, og kan fortsatt ha perioder da jeg kler godt på meg og aldri liksom blir varm nok.
Men i det store og hele.. *pheew*, det er varmt! ;)

Men - det kan da umulig være noe galt i å ikke føle seg varm?
Regner med det er veldig individuelt hvor mye ens kroppstemperatur stiger under en graviditet,
så jeg syns ikke du skal bekymre deg jeg, Ink :)
Hvem vet, kanskje du brygger på en god, gammeldags influensa?

Denne kvalmen har vært til og fra hos meg - jeg er småkvalm støtt, men kaster sjelden opp. Skjønner at du "savner" klare symptomer, men de kommer, helt sikkert! Det er bare litt forskjellig akkurat når elendigheten setter inn.. :p

Det var en periode jeg følte meg helt symptomløs selv, ikke en gang puppene var ømme da.
Vips, så var plutselig alt tilbake igjen. Bare vent, det kommer nok :)

Klem fra

Åshild
15-10-2002, 15:52
Jeg tok opp samme spørsmål når jeg var rundt samme tid som du er nå og jeg fikk svar av mange som hadde samme problemet,så alene er vi ikke,hehe. Jeg er sånn fortsatt også så det gir seg ikke med det første iallfall.
Lykke til!! Og kle på deg godt hehe.:)

Åshild og :baby: (8+2)

Linejenta
15-10-2002, 15:58
Heheh.. så velkjent, vanligvis er jeg en skikkelig frysepinn, men nå er jeg 5 ganger værre, så dette kan bli en kald vinter, vi har ca 23 grader i stua nå, til min kjære sin store fortvilelse.. gudsjelov at han er forkjøla ellers hadde det vel vært å måtte skru ned ommen til 21 grader..hehe

I skrivende stund sitter jeg med ullgenser, med en bomullsgenser under, pysjen og ullsokker i slippersene..:p

Klem fra

Nøtteliten
17-10-2002, 12:34
her fryses det også, og det har vært kaldt en stund! Så i går kom jeg meg på Bogerud og kjøpte 2 ull/silke undertrøyer med lang arm...og jeg bare koser meg på jobb i dag....skal vel sies at vinterskoa er på også....(men hallo, vi har snø i hagen så jeg er ikke helt på viddene....eller?)

fantasia
17-10-2002, 23:46
jeg også fryser sånn. Har begynt å fyre nå og når gradestokken kommer opp mot 27 grader "da er det godt å leva"
Sitter nå med fleecejakke på og fryser på hendene.

Neelie
18-10-2002, 12:05
Kan ikke si at jeg har merket at jeg fryser noe mer enn vanlig, er en skikkelig frostpinn :D

Forstår det med den kvalmen, jeg sitter og er glad for hver dag som jeg kjenner meg litt uvel :latter: Det varer vel ikke så veldig lenge... I alle fall hvis jeg blir værre, da gremmes jeg vel for det jeg skriver her nå :D