Vis full versjon : natriumklorid mot svette
er det noen som vet om det er skadelig for fosteret om jeg bruker natriumklorid under armene for å stoppe svetten? (den stopper svetten HELT)veldig sterkt middel...
Jeg bruker noe som hete Aluminiumklorid (roll-on som tas på om kvelden og vaskes av om morgenen) for å ikke svette så mye. Snakket med en farmasøyt på akoteket. Hun sa at det ikke var skadelig. Håper det var litt svar som kunne hjelpe:)
Cheyenne
22-03-2004, 11:20
Er ikke natriumklorid vanlig salt??:???:
Tidligere bruker
22-03-2004, 19:10
Natriumklorid er det samme som saltvann, så jeg kan ikke skjønne at det kan gjøre noen skade...
Jupp. Natriumklorid er vanlig salt, som vi bruker på maten.
Tipper at Mathea bare har blingsa litt i det øyeblikket fingrene traff tastaturet, og at hun egentlig mente aluminiumklorid, som Simbim nevner.
Har hvertfall aldri hørt noe om at man bruker natriumklorid mot svette, men aluminiumklorid, derimot... :)
Jeg fikk beskjed av legen min å slutte å bruke det. Var visst ikke så bra for baby..
JEG MENTE ALUMINIUMSKLORID:) SÅ DET ER SKADELIG FOR BARNET DET DA:( DET VAR SYND:( DET SOM FUNKER SÅÅÅ BRA MOT SVETTE....TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN....
Har også brukt aluminiumklorid... Beste som er på markedet!!!!!! Men slutta da jeg ble gravid. Uten at noen har sagt at jeg burde det. Har Bare glemt å spørre legen om det ved hver legetime, så vi får vente til mai med å bruke den igjen....
Må vel kunne bruke den selv om man ammer??????
Eller???
(sikkert et dumt spørsmål, men ikke veit jeg så....)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.