Vis full versjon : mening om dette navnet...
Tidl. bruker
15-10-2002, 17:26
Vi har lenge syntes at IRIS er et herlig jente navn, men har igrunn fått mange dårlige tilbakemeldinger. Nå bryr ikke vi oss så veldig mye hva andre synes...men bare for moro skyld spør jeg dere da...syns dere IRIS er et fint navn. Tenkte kanskje på Konstance som mellomnavn. Vi får se....ellers så har vi alternativer som Tiril, Iselin osv.
Hvis det blir gutt blir det antaglivis Simen eller Elias. Liker forresten Brage også.....
:cool:
Iris eller Elias = :klapp:
Ja, jeg likte Iris, Tiril er også fint.
Stinemor78
15-10-2002, 18:58
Iris og Elias:klapp: :klapp:
Iris og Elias eller Tiril og Brage
Tidl. bruker
15-10-2002, 22:22
Jeg er ikke så veldig begeistret for Iris, men det er fordi jeg forbinder navnet med en jeg kjenner.... Vi er ikke akkurat bestevenner... :)
Men dersom jeg hadde klart å tenke kun på navnet og ikke på henne samtidlig, så hadde nok navnet vært fint!
Ellers likte jeg godt Tiril og Elias!:klapp:
Mor til 3
16-10-2002, 14:15
Iris er et fint navn det. men liker Iselin enda bedre.
Av guttenavna du nevnte så liker jeg Elias best
Synes Iris er kjempefint jeg:) Iselin er også fint. Og gutt- Elias:)
Beate, 18+5
Synes Iris er kjempefint. Det er faktisk et av mine alternativer hvis det ( mot formodning) skulle være ei jente denne gangen.
Lillemei
16-10-2002, 19:14
Jeg liker Iselin best!! Men Iris er også fint. Ellers liker jeg Simen bedre enn Elias, Elias er jo også ganske på moten for tiden...
Lykke til med valget!
Hadde aldri hørt det navne før jeg møtte den søte lille jenta som het det,å det har mye med hvem man tenker på når man hører navn.Iris liker jeg ikke så godt fordi jeg gikk i klassen til ei en gang som het det å hunn var rett å slett ufordragelig.
Jeg elsker norske navn å synes Brage er kjempefint,har valgt Odin hvis det blir gutt selv.Elias er søtt å da:p
hilsen lenesin
:hjerter:Tiril:hjerter:
:hjerter:Elias:hjerter:
Klemmer fra
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.