PDA

Vis full versjon : Da var jeg her igjen da

Miro
15-08-2002, 14:19
Egentlig har jeg sniklest i hele morges, men bare ikke logget meg på så..:blush: Jeg skal være litt mer flinkere til å gjøre ting i dag enn i går har jeg bestemt meg for. Men først vil jeg bare fortelle dere en sak. Jeg har begynt å glemme at jeg er gravid av og til. Som for alle sikkert går det jo opp og ned i svangerskapet, og jeg har vært i så kjempeform nå den siste uken at jeg rett og slett glemmer mave og baby og alt.:p I går kveld hadde jeg sinnsykt vondt i ryggen, som jeg egentlig har hver kveld, men jeg anser meg selv som i kjempeform for det. I natt har jeg sovet ganske greit. Jeg har vært oppe på vante tisseturer, men sovnet som en sten igjen rett etterpå (jeg har til og med småsnorket i følge min kjære mann) :o og det er kjempelengesiden jeg har sovet så tungt. Sto opp i dag morges og det var som om jeg ikke var gravid. Det eneste som påminte meg på at jeg var gravid var da jeg tittet ned og så maven min. :p Det samme nå. Sitter her og jeg har jo ikke vondt noen steder. Minimiro rører på seg, eneste påminnelse om at jeg er gravid. Det er så herlig. Men tenk å "glemme" at man er gravid da:uff: Kom ut av dusjen og så meg i speilet, så tenkte jeg: Oj, det er jo ikke lenge til jeg er mamma, javel, :soh: "so what"??

Ikke var dette viktig i det hele tatt, men jeg ville bare fortelle at glemsomheten min har nådd nye høyder...:blush:

:klem: fra Miro:) T-17

Pope
15-08-2002, 14:26
Tror nok jeg så ut som et "?" da jeg leste headingen din....Trodde nesten at du hadde forsvunnet og kommet tilbake etter laaaang tid..og det var jo nesten gått 12 t....siden sist :D

Du vet, en av bivirkningene i svangerskapet er nettopp glemsomhet...hehe

Kos deg der hjemme, Miro...

Pope og lille kråkebolle

Nasse
15-08-2002, 14:46
Hei på deg, Miro!!:vink:

Måtte nesten le da jeg leste meldingen din... for det første så er det ganske komisk når en "glemmer" at en er gravid, men for det andre så kjente jeg meg igjen :blush:

For ikke lenge siden så tenkte jeg i mitt stille sinn at "det hadde vært godt med en iskald øl, eller en baileys... og hvorfor finner jeg ikke frem det når jeg har lyst på??? Ikke skal jeg på jobb i morra, og jeg har jo sluttet å amme- så hva hindrer meg????" Gikk jo ikke lange stunden før jeg kom på hva det var, og da tenkte jeg meg to ganger om, om jeg i det hele tatt skulle fortelle samboern om dette.... akkurat som om han ikke hadde nok å le av når det gjaldt meg om mine fakter:p

Du får ha en god dag, Miro!!
Jeg har to timer til jeg legges inn på sykehuset- i morra får jeg treffe lille-nasse:baby: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Miro
15-08-2002, 15:04
Gosh Nasse:soh: Du må ha lykke, lykke til:kidoki: Tenk om ikke mange timene har du lille Nasse i armene:happycry: Nå er ventetiden over:klem:

Lykke til i morgen igjen:klem:

Stooooor klem igjen fra Miro:)

Vimsen
15-08-2002, 15:42
Ja Miro er det ikke rart hvordan vi er nå ?

Men nå har jo babyen sunket en del og pusteplagene avtar :)

:findag:

klem Vimsen T-19

Robyn
15-08-2002, 16:14
:klapp: :klapp: :klapp:

Det er jo deilig å endelig få noen dager/uker på slutten hvor du virkelig kan nyte å være gravid! :D

Jeg også har noen fine dager innimellom nå som jeg sover godt om natten, og jeg merker stor forskjell på de dagene!

Du får nyte dagen, og se om du får gjort noe fornuftig. Hvis ikke så er vel ikke det så farlig heller... ;)

:findag:

Klem fra Robyn, 35+4

Anne M
15-08-2002, 19:15
:latter: Kjenner meg igjen, noen dager har jeg vært så fin i formen, at jeg også regelrett glemmer det innimellom..
Tar meg selv i å løpe opp og ned trappene (3 etg) , spurte rundt med en energi som ikke er sann!
Venninner som er ikke-gravide har vondt for å holde følge.
Minuset er at jeg som oftest får det igjen, vondt i ryggen og baken feks...

Jaja, fint er det nå uansett at dagene går greit?

Men gleder meg vanvittig til å kunne sprette rundt litt mer, ha sex myyyye oftere, kle meg som jeg vil, ta en øl når jeg har lyst på osv...

Men mest av alt gleder jeg meg til å bli mamma igjen!!!

Ønsker dere alle en nydleig dag!

:klem: Anne M + lillegutt 33+6 :baby:

Mormona
15-08-2002, 22:14
Hallo, snuppa ;)

Godt å høre at du har det så topp at du faktisk er i stand til å glemme tung kropp og mer enn 3 kilos baby i magen :latter:

Jeg har vært på treff i dag formiddag med telemarks magedamene og da jeg kom hjem kjørte jeg i meg masse fersk ananas fordi jeg var sååååååååååå varm....så fant jeg ut at jeg i grunnen var litt trøtt så jeg gikk og la meg på sengen oppå kjølig dyne og vips så var det gått nesten 3 timer...:blush:

I dag er siste dagen jeg er alene hjemme. Petter kommer hjem i morgen kveld og Ida Charlotte kommer hjem natt til lørdag. Så fra lørdag av er vi fulltallige igjen og på mandag er det skolestart for jenta mi. Og snart kommer babyen og da er vi 4....:gladtrist

Håper du storkoser deg i kveld, Miro....om du husker at du har baby i magen eller ei så nyt kveldssolen og livet.....snart er dere ikke 2 + magen....snart er dere faktisk 3...

klem fra Mormona T-17