Vis full versjon : Kommoder til babyklærne
Hvilke kommoder har dere til å ha klærne til babyen i?
Størrelse, antall skuffer etc.
Vi lurer på om en kommode med 6 skuffer fra IKEA er grei nok. Den koster ca 1200 kroner, har fire store skuffer og to små.
Målene er 123 cm høy, 80 cm bred og 43 cm dyp.
Sine
Tidl. bruker
15-10-2002, 21:05
Størrelsen på komoden kommer jo litt ann på hvor mye klær du har og om du skal ha absolutt alle klærne der.
Jeg selv har kjøpt en på Jysk. På den er det 4 store skuffer og 2 små. Målene er jeg ikke helt sikkert på, men den er helt grei og det er passe størrelse på den. Men da skal jeg ha undertøy og natt-tøy på badet i en hylle. Så da blir jo komoden akkurat passe stor.
Lykke til med valg av komode !!
IzziCreo
16-10-2002, 00:09
Hei,
vi har kjøpt både kommode og skap vi :) Det er Mammut serien fra Ikea. Det geniale med skapet er at man kan sette inn trådkurver/hyller hele veien noe jeg synes er kjempepraktisk, og så blir det så oversiktlig! Kommoder synes jeg ofte blir litt rotete og kronglete liksom... Vi synes denne serien er så sjarmerende, og vi kjøpte vel kommoden mer for å komplementere enn grunnet plassmangel. Kommoden måtte vi forresten male - for fargetemaet vi har valgt er knall blått (skapet), knall rød (kommode) og gul (seng). Og i høst kom Mammut serien i nye farger - og det var etter vi hadde kjøpt det blå skapet... Kommoden kommer vi nok til å bruke til litt leker og den slags.
Uansett, kommoden dere har sett på virker jo passe stor. Har dere stellekommode også? Hvis man er flink til å pakke bort tøy man ikke lengre kan bruke, og ta frem tøy først når str. passer skulle jeg absolutt tro en romslig kommode vil holde.
Lykke til med valget, Sine :)
Klem Suzie Q 33+1
Vi har brukt tre skuffer i stellekommoden vår til klær. Først nå som klærne blir større og man trenger (mye) mer klær enn på sommeren vokser vi ut av den. Tror absolutt at 4+2 skuffer holder leeenge. Nå regner jeg også med at de skuffene er endel høyere enn de som er på stellekommoden vår :).
Vi kjøpte denne kommoden fra Ikea.
Denne er stor og har plass til masse tøy:klapp:
Vi kjøpte i antikkbeis og den kostet 1975,-
Målene er:
Bredde: 110cm
Dybde: 51cm
Høyde: 132cm
Det skal komme et bilde av kommoden etter hvert.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.