PDA

Vis full versjon : T-30 i dag

Donna
11-08-2002, 14:59
Hei på dere!

Hmmm.... Sidene var jammen blitt annerledes siden sist ja, men det ser da bra ut? Litt uvant, men det tar vel ikke lange tiden å venne seg til, så ofte som de fleste av oss er innom her :)

I dag starter jeg nedtellingen - endelig! Synes tiden har gått tregt i det siste. Har vært sykemeldt i halvannen uke nå, og selv om jeg merker at det gjør underverker for formen, så blir dagene litt lange innimellom når jeg ikke skal på jobb. Har vel lest en bok om dagen den siste uka :)

Formen er fin. La ikke inn oppdatering etter siste kontroll, men alt var bra. Blodtrykk og urin er helt fint, ikke ødemer, Tassen sitt hjerte dunket herlig avgårde, SF-målet var akkurat på streken.

Både gleder og gruer meg til fortsettelsen. Gruer meg fordi jeg kjenner utålmodigheten min har begynt å murre i meg, enda det er litt for tidlig å begynne å vente. Gleder meg fordi nå er tross alt målet i sikte, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å ha Tassen liggende oppå magen min i stedet for inni :klapp: Sliter ennå litt med å forstå fullt ut at om noen uker er vi foreldre!

Håper dere er i fin form, kjære magedamer!

Hilsen og klem fra Donna og Tassen (T-30)

Vimsen
11-08-2002, 15:10
Titt-tei Donna og grattis med nedtelling :)

Trøst deg med at du er ikke den eneste som det ikke har gått opp for

Men jeg regner med at så fort vi kommer oss på sykehuset så skjønner vi nok tegninga :lol:

Nyt dagene nå. Lenge til vi får SÅ mye fritid som nå

Klemmer

Vimsen+Frida T-23

Linmom
11-08-2002, 15:22
Måtte prøve meg her.. -nesten litt skummelt med så mye forandring i et surrete og svangert sinn... he he :gal2:
Jeg er så forventningsfull til å møte barnet i magen... syntes 9 måneder er laaang tid :bonk: Men det er jo flott at alt er bra med barna våre og at de får det aller beste utgangspunkt for å komme til verden....;)
Nå må jeg aktivisere to galegøye gutter :gal2:
Hilsen Linmom

Murmeldyret
11-08-2002, 15:42
Jeg synes dette er skikkelig skummelt, må liksom prøve meg fram litt:???: Er ikke helt sikker på hvor dette havner, men dere får ha tolmodighet med med.

Uansett hvor dette havner : :findag:

Klemmer fra Murmel og Oda Tomine:mervink:

Robyn
11-08-2002, 16:16
Hei Donna! :)

Gratulerer med T-30!!! :klapp: :klapp:

Jeg kommer luskende etter om en uke. ;)

:findag:

Klem fra Robyn, 35+0

Camille
11-08-2002, 18:45
Hei !

Grattis så mye med T-30!!!!!!!!!

(Jeg er også T-30 idag!!!!!!!!)

Nå kommer det uansett til å gå mye kjappere å telle ned. Vi slipper å vente en uke mellom hver gang vi kan feire. Nå blir det noe nytt hver dag :)

Klem fra Camille :klapp:

Mormona
12-08-2002, 01:48
Hei Donna :)

Gratulerer masse med T-30 og full nedtelling mot det store underet som venter :baby:

Synes vi er flinke her inne med å markere hverandres milepæler...blir litt rart når vi føder en etter en og har kommet i mål...hva blir neste milepæl da, mon tro.

Godt å høre at alt står bra til med deg og minien din. Nå skal du bare kose deg og ruge videre denne siste tiden.

klem fra Mormona T-21

Miro
12-08-2002, 13:05
Hei Donna:vink:

:klapp: for nedtelling. Tenk nå er vi snart i gang alle sammen:)

Snart er 9 måneder gått, og jeg er enig med Vimsen, det er jo lenge:bonk:

Klem fra Miro T-20

Stini
12-08-2002, 21:09
Hei kjære Donna-vennen min...
Gratulerer med T-30 :klapp: :klapp:
Så bra at formen er god og humøret bra!
Nå MÅ vi møtes på dagen! Hva med kafe-besøk i slutten av uken?
Jeg kan uansett! Bare gi beskjed!
Jeg har også vondt for å tro at det er en :baby: inne i magen!
Det er ganske utrolig. Tenk at ventetiden snart er over"
Vi kan snakkes mer på treff, Donna!

:klem: fra Stini & Lille Håp 35+1 / T-21

Anne M
12-08-2002, 21:17
Gratulerer så mye med T-30! :klapp:
Nyt dagene som er igjen, fritid nå fremover kan du nok se langt etter!!!! :lol:

Fin dag til deg!

Klem fra Anne M + lillegutt 33+3 :baby: