Vis full versjon : UL og kjønn
Jeg skal på ultralyd neste mandag, er da ca 13 uker på vei med tvillinger. Tror dere jeg kan ha et ørlite håp om å få vite kjønn allerede da? Eller er det mer realistisk å belage seg på det neste gang (da er jeg ca 17 uker på vei) ? Jeg døøør av spenning!!
Det skal jo være mulig da, men kanskje best å forvente at de ikke ser det, og eventuelt bli positivt overrasket? Jeg var på UL 12+0, og da hadde vi ikke sjanse heller til å se det. Da var jo bare nurket 5,5 cm lang..
Uansett; Lykke til på UL!!
Jeg var på UL da :baby: var 12+5:D og etter at gyn hadde undersøkt fosteret en del, bl.a. målt væskeansamlingen i nakke folden, så spurte jeg har om når han kunne se kjønnet.;)
Og det svaret jeg fikk var at dette ser ut som en liten gutt er i vente... jeg ble så paff:???: Det gyn. gjorde da var å lete opp skrittet på ungen for å vise meg detsom han hadde tydeligvis sett mens han undersøkte ungen, og der kom det et tydelig bilde av noe som minnet veldig sterkt på en liten penis mellom bena på ungen gitt:D
Men nå poengterte gyn at dette behøvde ikke være 100% sikkert da ettersom dette var så tidlig.
Artig var det å få sett selv at det var noe der ja som var mistenkelig likt en bitteliten tissemann;)
Var på UL igår, fikk ikke vite kjønn..Men jeg lurer på om legen indikerte at den ene var en gutt.. Har magefølelsen min rett denne gangen også, blir det to gutter - har en gutt fra før av også, og innbiller meg at jeg er gutteføder..
..Men det hadde vært utrolig gøy med ei lita jente, da..
Jeg vil ihvertfall vite det, skal jeg ha to gutter, må jeg forberede meg på et liv med mye testosteron rundt ørene.. Men livat blir det!!
Jeg får håpe på bedre svar neste gang, 18. nov.
Aud, :baby: :baby: 13+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.