Vis full versjon : hmmmm
lille nurket:)
25-03-2004, 22:36
Hmmmm er det sånn at det er veldig få unge mødre her inne på sm generelt? eller er de bare ikke inne på dette forumet?
Litt trist at det aldre er aktivitet her inne.
Eller hva synes dere andre unge mødre her inne?
:klem:
K@roline
27-03-2004, 10:06
Jeg vil gjerne få forumet litt i sving. Forrige gang jeg var gravid, altså i fjor, så var vi en del her og hadde det kjempe fint.
Er her jeg og,er veldig interessert i holde dette forumet i sving:woohoo: :danser: :flau:
Kanskje en av dere kan legge inn en "innbydelse" til unge gravide på generell diskusjon...?
Ellers så kan jo jeg gjøre det selvfølgelig..
Ikke alle titter innom på underforumet ofte..
Skulle ønske det var litt mer liv her,ja.... :uff:
Helt enig!!! Hadde vært kjempe hyggelig med mer liv her inne....:nikker:
Tror det er såå stille fordi folk gjerne holder seg til termin-klubben sin og til generell diskusjon, blir som sagt over her, til at folk ikke sjekker under-forumer...
Er innom her og sjekker om det er noe nytt, men må innrømme at jeg legger ikke inn noe her så ofte... er ihverfall med hvis det skjer noe her!!:)
Chanel 27+1
Må innrømme jeg ikke alltid er like flink til å følge med på denne siden:blush:
Mulig fordi det har vært litt stille...har egentlig holdt meg mest til august klubben...
lille nurket:)
31-03-2004, 00:08
Opprinnelig melding fra evy
Må innrømme jeg ikke alltid er like flink til å følge med på denne siden:blush:
Mulig fordi det har vært litt stille...har egentlig holdt meg mest til august klubben...
ja, meg og
For min del så føler jeg ikke at jeg er så veldig ung gravid, selv om jeg er ung, 23 år. Har vel egentlig tenkt at unge gravide-sidene er for de som er yngre enn meg... Hva er alderen sånn i gjennomsnitt her da? :???:
Marthe-mor
05-04-2004, 13:06
Jeg også titter mest innom august-klubben, og har tenkt at dette er for de som er mye yngre enn meg...jeg er 23..men nå ser jeg jo mange på min alder her.......
Er mest på juni-klubben min og generell diskusjon og dermed glemmer jeg dette forumet.:o Skal prøve å være litt flinkere..;)
Jeg er ganske ny på hele snart mamma sidene da men jeg synes det er topp at det er en egen for unge og litt uerfarene på en måte da... for da blir det på en måte ingen dumme spørsmal eller svar fordi vi ligger på samme stadium!!! Er det noen som skjønner hva jeg mener?? Jeg er nemlig bare nitten og tidlig i svangerskapet... Jeg er enig med den først meldinga..:nikker:
mammaijuni
19-05-2004, 00:30
er helt enig..la oss alle bli flinkere...(jeg har forresten laget ny termin liste for oss her inne).
Syns å det er lite liv her...men det var en god idè det med å legge inn et innlegg på generell diskusjon...
jeg er ung & jeg er her :nikker:
er temmelig ny her !!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.