PDA

Vis full versjon : Er det noen som har målebånd lett tilgjengelig?

K@trine
15-08-2002, 14:44
Nå målte jeg 97cm. på det breieste over magen, så det vil si at magen har begynt og vokse igjen (lå jo på ca.89cm. i 5-6uker) Den siste tiden nå så skal bare babyen vokse og godgjøre seg, så enda større skal vi bli :gal2:
Lykke til alle sammen
Klem fra BigMama 32+1 :findag:

Stinemor
15-08-2002, 16:33
Jeg slenger meg sammen med deg jeg, 97 på det breieste her også! :p
Og enda er det 9 uker igjen, så dette kan jo bli morsomt... not!
Jeg har hatt babyen både langt oppi ribbeina og hoppende på blæra mi i flere uker allerede (ubehagelig ja:gal2: ), så hvordan skal det bli når den blir enda større?????

Klem fra Stinemor

MayaM
15-08-2002, 16:40
Slenger meg på.
Har stått still på 84/85 leeenge nå, men nå var det blitt et hopp opp til 89/90.
Og jeg har 12 uker igjen......

Tassen har funnet frem til ribbebena i det siste og det kjennes. Ellers er det såååå mye aktivitet der inne.
Får vel en veldig aktiv krabat når h*n kommer ut :uff:

29+5/28+2 UL

bolla
16-08-2002, 12:04
jeg kunne godt tenkt meg å ikke være så bred, men jeg er 108cm:???: rundt magen, og mannen min holdt på å dette av stolen.
Jeg har nok mye fostervann, for jeg tror ikke babissen er særlig stor. Riktignok er dette min 3 baby, men er musklene virkelig sååå slappe???
Lykke til videre damer:findag:
Bolla og småen:baby:

lotus
16-08-2002, 12:09
:D

Er nå oppe i 112 cm!!!!! Begynte (i 4. mnd) på ca 80, så her er det STOOORE forandringer, gitt! Ikke annet å regne med - som dobbeltgravid - men jeg begynner virkelig å bli komisk stor! :gal2:

MEN - nå er det bare drøye 5 og en halv uke igjen (siden jeg blir satt i gang i uke 39!) Og dette er absolutt til å holde ut!

klem fra meg, 33+2

Malinmor
16-08-2002, 14:00
Jeg har ikke målebånd jeg:uff: Men kan forsikre dere om at den er STOR:) Veldig stor:uff: Og større blir den, men jeg vet fra forige gang at den vil stagnere litt. Jeg var en av de som fikk mage tidlig og en stund hadde jeg kjempe mage iforhold til andre, men så stangnerte den og de andre tok meg igjen og mer enn det:)

Men jeg vet den blir mye større enda:uff:

Klem:stakar:

sola
16-08-2002, 14:10
Jeg er også tvillinggravid, og ligger nå på ca. 110 cm på det bredeste. Spurte jordmor i går om hun trodde jeg kom til å bli mye større, og joda, jeg må nok regne med å bli en god del større, sier hun:bonk: !! Men sier i samme slengen at "Du er jo kjempeflott gravid nå!!"??? Har ennå 9 uker igjen til termin:eek:

Det rare er at mange bemerker at jeg ikke er så stor, og nå tror jeg at jeg har funnet ut hvorfor; Ser de meg forfra, så ser jeg ikke så ille ut, men fra siden derimot.......:uff:

Ja, ja, vi får trøste oss med at det nærmer seg med stormskritt!!
Jeg sa til jordmor at jeg synes egentlig at det er greitt at barna blir født om en seks uker altså tre uker før termin, og da sa hun "Det greier seg godt med fem uker også" - det var godt å høre!!:D

Klem fra Sola 31+2 og :baby: :baby:

Malin
16-08-2002, 14:18
Med mina 113 slår jag er hela bunten!!!

Uahhh...

Karius
16-08-2002, 15:20
Snakk om å være størst liksom:lol:

Jeg slår foreløpig ut alle over her jeg med mine 118 cm på det bredeste....

Hvordan skl dette gå da.
Fikk beskjed om at babyen min ligger en del over normalen på vekstsjema, men jeg har mere tro på at min menstermin stemmer istedet for ul terminen og at babyen da er helt på normalen i forhold til hvor mange uker jeg er på vei.
:???: :???: :???:

Saga
16-08-2002, 16:05
Oj, jeg er 92! men magen min er så struttende rett ut forran, så det forundrer meg ikke!
har termin i midten av november, men vi lurer litt på om ikke mensterminen i midten av oktober stemmer bedre.

Lilith

Lille Persille
16-08-2002, 19:25
Jeg er 110cm, og da er jeg av de store :???:
Trodde jeg var ganske vanlig størrelse jeg men....

30+4

Ineke
17-08-2002, 02:06
Og jeg da..målte hele 117 over det hele...:uff:
Og mer skal det bli!!!

Klem Ineke 31+1

:findag:

-Marlene-
17-08-2002, 03:53
Jeg er 97.5 cm jeg nå, er 31+2 uker på vei.

i uke 24 (eller var jeg mindre på vei?) var jeg 96.5 så her har det gått sakte.. men regner med at det flyr opp de nærmeste ukene.. hører av andre at jeg er liten... men det virker som om det er mange som er rundt der nå...

:findag:

Christine
20-08-2002, 04:14
Jeg er 109 cm, og har vokst ca. 5 cm på en uke. Jeg målte omkretsen for en uke siden, og da var den på 104. Men jeg har følt på meg at jeg har blitt større den siste tiden, og jammen hadde jeg ikke rett. Skal vedde på at jeg har gått opp en god del kg siden sist måling også (uke 27). Men det er godt at vi vokser oss store, da er alt vel og bra..

Christine 30+0

sunniva
22-08-2002, 00:18
Jeg er akkurat 100 cm. :)

Sunniva 32+4

K@trine
22-08-2002, 01:33
Jeg la inn dette innlegget den 15/8 og i dag er jeg fremdeles på 97cm. det er jo ikke så lenge siden den 15. da!
Lykke til alle sammen:bryn:
Klemmer fra BigMama 33+0:D

Pope
22-08-2002, 11:26
Jeg har ikke med meg målebånd på jobben, og hjemme så glemmer jeg å måle meg. Men da jeg var 4. mnd på vei var jeg 94 cm, så det skal bli spennende å se hva jeg er nå.

Skal til JM senere idag, kanskje hun har et målebånd jeg kan låne..? Og jeg vet at jeg har vokst mye den siste mnd. Vekten bare tyter oppover....1 kg i uken *phuuuu*. Gleder meg ikke til å gå på vekten idag!!! :leiseg: :(

Popsan