PDA

Vis full versjon : Kan bekkenløsning forsvinne før man har født?

Linda83
27-03-2004, 12:55
Det lurer jeg på, for jeg har blitt så mye bedre i bekkenet de siste dagene! I går vasket jeg tilogmed hele leiligheten, uten at jeg kjente noenting. (tok det veldig rolig da, men alikevell...)
Gikk fint å legge seg ned i sengen, å snu seg før jeg sovna. Men våknet et par ganger i natt der det var vondt å snu seg igjen.
Å så i morges våknet jeg av at telefonen ringte, glemte meg ut, å jeg reiste meg opp kjempefort, men jeg kjente ingenting! Forstår ingenting jeg..... Pleier jo å bruke laaang tid for å komme meg opp!

Blir man bedre hvis man gjør masse ting og går mye turer? Har hørrt at man skal holde seg mest mulig i ro. Men da føler jeg faktisk at jeg blir verre..... :???:

smily79
27-03-2004, 13:07
Joda, du kan bli bedre av bekkenløsningen. Jeg har blitt bedre etter at h*n la seg med hodet ned, og det har blir bedre og bedre jo mer det har festet seg. :) Hodet stabiliserer jo bekkenet ditt litt igjen.
Det er visst andre grunner til at du kan bli bedre også, men per nå så husker jeg ikke hva det var.

Nyt det du.. ;)

T-8

Camille
27-03-2004, 14:36
Jeg har blitt betydelig bedre også i det siste! Tror litt av sammenhengen er at jeg sover mye mer og tar det mye mer med ro... For hodet til lille Boo er ikke festet enda..

Tonje75
27-03-2004, 16:49
Joda, det kan det.
Jeg ble tidlig plaget av bekkenløsning i svangerskapet og måtte sykmelde meg 20% allerede i 4. måned. Men så gikk det gradvis over. Legen sa at det mest sannsynlig kom av at jeg gikk turer hver dag og svømte en gang en i uka. Han mente at jeg styrket opp musklene rundt bekkendet og at "vondtene" derfor forsvant. Det er en stund siden de forsvant nå, og jeg ikke fått det tilbake ennå i alle fall, og det er digg. :D